Ballītes stils: "Narciss" atbalsta vietējos dizainerus

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

FOTO: Пресс-фото

Zīmols NARCISS by Alise Trautmane kopā ar zīmolu ANTISTAR ir uzsācis jaunu projektu, kura ietvaros tiks atbalstīti Latvijas modes dizaineri un mākslinieki. 

NARCISS mērķis ir atklāt un atbalstīt jaunus talantus Latvijā - gan mākslā, gan modes dizainā. Pirmkārt, NARCISS sniedz iespēju māksliniekiem izrādīt savus darbus NARCISS veikalā Berga bazārā.

Otrkārt, NARCISS komanda sniedz māksliniekiem mārketinga un PR atbalstu, kā arī dod iespēju prezentēt savus darbus Latvijas presei un potenciālajiem klientiem, rīkojot pasākumus un prezentācijas. Treškārt, NARCISS apvieno māksliniekus neformālā grupā un veido vietu, kur iespējams tikties, apmainīties ar savu pieredzi un veicināt ideju apmaiņu.  

Šo ceturtdien, 8. novembrī, NARCISS veikalā, Berga Bazārā, tika izveidots vēl viens pasākums prezentācija “Rudens Burvība”, kas tika veltīts mākslai un modei.

Uzaicinātā māksliniece Sarmīte Caune iepazīstināja viesus ar saviem jaunākajiem darbiem no Parīzes, kur viņa nostrādāja divus pilnus mēnešus, taču uzaicināta dizainere Ksenija Daņilova pasākumā prezentēja savu jaunāko cepuru un kurpju kolekciju.

Pasākuma laikā viesiem bija iespēja arī apskatīt modes skati ar jaunajām rudens kolekcijām no NARCISS by Alise Trautmane, Antistar, AvvAMooR un Silk Novels, kas tika kopā stilizētas ar Ksenijas Daņilovas unikālajām cepurēm. Pasākumā viesus sagaidīja satriecoša atmosfēra ar uzkodām no Andaluzijas Suns, vīniem no Amber Wines kā arī Dj Sabinē mūziku.

Uz augšu