Nākamgad "Tele2" galvenokārt investēs 5G tehnoloģiju ieviešanā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
"Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs
"Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs Foto: Evija Trifanova/LETA

Nākamgad mobilo sakaru operators "Tele2" galvenokārt ieguldīs investīcijas 5G tehnoloģiju ieviešanā un attīstībā, kā arī 4G tehnoloģiju nostiprināšanā, pastāstīja "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Viņš norādīja, ka nākamgad turpinās darbu arī pie kompānijas tālākas izaugsmes, konkurētspējas palielināšanas un klientu apmierinātības uzlabošanas, piedāvājot jaunus produktus un pakalpojumus.

Runājot par šajā gadā paveikto, Vancovičs norādīja, ka 2018.gads ir bijis ekonomikas attīstības gads, kas arī labvēlīgi ietekmējis iedzīvotāju pirktspēju. Viņš atzīmēja, ka arī "Tele2" šogad ir izdevies pielāgoties konkurences apstākļiem, palielināt pirktspēju, kā arī par 7% izdevies palielināt klientu apmierinātību, bet 9% - investīciju apjomu.

Tāpat Vancovičs uzsvēra, ka 2018.gadā turpinājās izaugsme māju pakalpojumu segmentā, kā arī palielinājās mobilā interneta pakalpojumu pieprasījums.

Savukārt, kas attiecas uz telekomunikācijas tirgu attīstību, Vancovičs norādīja, ka klienti kļūst aizvien lojālāki savam operatoram, bet tajā pašā laikā pretī prasa īpašu uzmanību, īpašus piedāvājumu.

Viņaprāt, klientiem aizvien svarīgāka kļūst datu pārraide, kā rezultātā datu apjomi pieaug. "Datus lieto pat tie, kas iepriekš tos nelietoja, jo mainās lietošanas paradumi - arī vecāka gada gājuma cilvēki ikdienā arvien vairāk skatās televīzijas raidījumus telefonos vai planšetēs, nevis televizorā. Līdz ar to pieaug klientu prasības pret interneta ātrumu un pieejamību. Šī iemesla dēļ ir novērojam bezlimita plānu izvirzīšanās līderos, jo tas ļauj būt neatkarīgam un brīvam, lietojot mobilos sakarus," skaidroja Vancovičs.

Vancovičs papildināja, ka arvien vairāk cilvēku izvēlas apvienot savus ģimenes locekļus vienā rēķinā - pie viena operatora, kas ir arī finansiāli izdevīgāk, tādēļ tā saucamie ģimenes piedāvājumi kļūst arvien populārāki. Tāpat pēc izmaiņām Eiropas viesabonēšanas regulējumā pieauga viesabonēšanas datu un balss plūsmas Eiropā.

Jau vēstīts, ka "Tele2" pagājušajā gadā strādāja ar 125,208 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,6% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 79%, sasniedzot 28,693 miljonus eiro.

Latvijas "Tele2" ietilpst Zviedrijas "Tele2" koncernā.

Svarīgākais
Uz augšu