Ko spēj jaudīgākā Porsche Cayenne nepabeigtā sacīkšu trasē
Noskaties!

Porsche Cayenne S E-Hybrid

FOTO: Porsche

Jau vairākkārt esam pārliecinājušies, ka Porsche Cayenne nav piemērots tikai ceļa mērošanai no Rīgas uz Jūrmalu vai no centra uz 12 stāvu māju Purvciemā. Tas ir dinamisks un iespēju robežās precīzs uz šosejas, bet, ja nepieciešams, var izvest arī cauri brikšņiem un pāri stāvam kalnam.

Bet tagad, filmējoties topošajā Gotlandringā, Zviedrijā, vācu sacīkšu braucējs un TV raidījumu vadītājs Tims Šriks (Tim Schrick) izmēģinājis, cik ātri iespējams veikt apli topošajā sacīkšu trasē, kurā pagaidām tikai 3,2 kilometri ir asfaltēti, bet 4,2 kilometri distances ir ceļš ar šķembu segumu. Rezultāts ir 3 minūtes un 51 sekunde.

>>Atskats uz Porsche Road Tour 2019 jeb ar Porsche ceļos un neceļos

Rekordu, kas patiesībā nav rekords, Šriks uzstādījis ar visu laiku jaudīgāko sērijveida Porsche Cayenne. Tas ir modelis S E-Hybrid, ko uz priekšu dzen 550 zirgspēku V8 turbo motors un 136 zirgspēku elektromotors. Ar 680 zirgspēku sistēmas jaudu un 900 ņūtonmetriem apvidnieks spēj 100 km/h sasniegt 3,8 sekundēs un maksimāli attīsta 295 km/h.

Porsche Cayenne S E-Hybrid

FOTO: Porsche

Uz augšu