Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē Audi demonstrē elektrisku bezceļu auto AI:TRAIL quattro.
Audi Frankfurtē iepazīstina ar AI:TRAIL quattro konceptauto
Četrvietīgajam konceptauto ir automatizētās braukšanas sistēma ar augstu caurgājību. Trail (taka) automobiļa nosaukumā norāda uz aicinājumu doties pie dabas, tāpēc automobilī nav lielu ekrānu. Automobiļa salonu aptverošais stikls sniedzas līdz pat zemei, tā nodrošinot nebijušu redzamību, kam apvidū mēdz būt neatsverama nozīme.
AI:TRAIL quattro ir ceturtais modelis no konceptautomobiļiem ar elektriskās piedziņas sistēmu. No tiem pirmais bija Audi Aicon, kas tika prezentēts Frankfurtē 2017. gadā. Šis auto, kas galvenokārt paredzēts automatizētai garo distanču braukšanai, Peblbīčā 2018. gadā sekoja sacīkšu trasei paredzētais Audi PB18 e-tron. Tagad gan šis auto pazīstams kā AI:RACE. Bet trešais sērijas automobilis – automatizēts pasaules metropolēm domātais Audi AI:ME, kas šogad tika prezentēts Šanhajas autoizstādē.
Frankfurtē prezentētais AI:TRAIL ievērojami atšķiras no pārējiem konceptauto, jo ietver arī spēju braukt smagā apvidū. Šis automobilis ir aprīkots ar četriem elektromotoriem, kas attīsta 320 kW un 1000 Nm, asistētas un automatizētas braukšanas sistēmām, kā arī pastāvīgo visu riteņu piedziņu.
Jaunākais konceptauto ir 4,15 metru garš un 2,15 metru plats, jumta augstums ir 1,67 metri, bet kontaktu ar pamatni veido 22 collu diski ar 850 mm. Uz to, ka maz būs nepārvaramu, šķēršļu norāda 34 centimetru klīrenss.
Automobiļa baterija aprēķināta, lai ar to pēc uzlādes varētu nobraukt 400 - 500 km pa ceļiem ar cietu segumu vai vieglos bezceļos. Vidē, kur gandrīz pastāvīgi kāds no riteņiem ir gaisā un enerģijas patēriņš - lielāks, nobraucamā distance ir 250 kilometri.