"Vingruma" Roberts: kā, esot pārāk uzcītīgam, sadedzināju savu muskuļu masu

FOTO: Vingruma klubs

Laiks, dienas, nedēļas skrien jau nemanot! Man tas patīk. Nepaspēs pamanīt, ka jau būs šī maratona finišs un tad jau būs jādomā ko tālāk darīt, lai visu sastrādāto liktu lietā un turpinātu iet uz priekšu. Man jau ir šis tas padomā, bet tas lai paliek vēlākam, tagad pilnībā ir jākoncentrējas šim maratonam.

Pēc otrās aizritējušās nedēļas mums bija jau pirmā starp-svēršanās, kas man parādīja pietiekami pozitīvus rezultātus, bet ar dažām niansēm pie kurām turpmāk būs jāpiedomā. Kopējais svars -2.6 kg, kas ir divas reizes vairāk kā noteiktais minimums -0.5 kg nedēļā. No vienas puses skan jau ļoti pozitīvi, bet manā gadījumā tam visam klāt arī ir kritusies/sadegusi muskuļu masa (tā vismaz uzrāda gudrais aparāts).

Teorētiski tas nozīmē, ka esmu bijis pārlieku aktīvs un neesmu organismam devis pietiekoši daudz atpūsties. Tādas jau man aizdomas bija, svēršanās būs tās tikai apstiprinājušas.

Ar treneriem veicam korekcijas treniņu programmā, ja iepriekš slodze visos treniņos bija diezgan līdzīga sadalīta, tad šobrīd tā vairs īsti nav, bet sīkāk jau turpinājumā.

3. nedēļa atkal izskatās, ka nebūs no tām vieglākajām, bet tas to visu tikai padara vēl interesantāku man.

Pirmdiena, protams, sākas ar treniņu, bet šoreiz spēka treniņa vietā mums dziļās muskulatūras treniņš ar foršo trenerīti, Inesi. Fiziski it kā mierīgāks, bet jūt tāpat, it sevišķi, ka tiem dziļajiem labu laiku ar nekas nav bijis jādara papildus, cik ikdiena ir prasījusi. Otrdiena – atpūta no treniņa. Trešdien un ceturtdien iekrīt fiziski smagās darba dienas, kurām pa vidu kaut kur jāiespiež treniņš. Tā šoreiz ir trešdiena, mierīgs aerobais treniņš un relaksēšanās pirtiņā pēc tam ir tieši tas, kas vajadzīgs tādas dienas nobeigumā.

Sestdien pēc skolas kārtīgais spēka treniņš trenažieru zālē, kas ievilkās uz gandrīz 3 stundām ar iesildīšanos un atsildīšanos.

Apmēram, tāds izskatās mans nedēļas jaunais treniņu grafiks, ko arī turpmāk piekopšu un tad jau redzēs ko rādīs rezultāti. Tā kā man nedēļā 3 treniņiem nāk klāt vismaz 2 fiziski kārtīgas darba dienas, tad es par uzturu traki neiespringstu, jo zinu, ka nodedzinu vairāk kā uzņemu, bet, protams, piedomājot ko ēdu un cik bieži. Veikalos daudz vairāk kā iepriekš skatos produktu aprakstus un sastāvus, meklēju ko jaunu, veselīgu un garšīgu.

Nākošajā reizē jau detalizētāk centīšos pastāstīt no kā tad sastāv manas ikdienas maltītes. Lai jums visiem labi veicās!

Uz augšu