Lielākie reklāmas pieaugumi novēroti pārtikas, telekomunikācijas un mājas preču nozarēs

FOTO: AP/Scanpix

Līdz ar valsts noteiktajiem ierobežojumiem Covid-19 pandēmijas krīzes pārvarēšanai, kas būtiski samazinājis reklāmas ieņēmumus, internetā tādām nozarēm kā pārtika, telekomunikācija un mājas preces novērots reklāmas pieaugums, liecina "Gemius" marta statistika.

Kā liecina "gemiusAudience" dati, salīdzinot šī gada divpadsmito nedēļu (16.-22.marts) un vienpadsmito nedēļu (9.-15.marts) video reklāmām, personīgās higiēnas precēm bruta pieauguma rādītājs palielinājies par 11%, pārtikas nozarei - par 19%, telekomunikācijas nozarei - par 28%, bet mājas preču tirgotājiem - par 99%.

Savukārt nedēļas laikā straujākos kritumus piedzīvojusi apģērbu nozare, kuru kritums sasniedza 67%, sadzīves tehnikas, mēbeļu un aprīkojuma reklāmas - 59% kritums, finanšu un apdrošināšanas sektors - 58% kritums.

Pēc "gemiusAudience" datiem, vērojams internetā pavadītā laika pieaugums - salīdzinot šī gada trešo un divpadsmito nedēļu jeb pirmo nedēļu pēc ārkārtējā stāvokļa izsludināšanas valstī, vidējais viena lietotāja pavadītais laiks tiešsaistē no datoriem pieaudzis par 13%, no mobilajām ierīcēm - par 40%, bet no visām ierīcēm kopā - par 17 %. 

"Gemius" ir starptautisks interneta pētniecības uzņēmums, kas piedāvā pētniecības risinājumus, konsultācijas, analīzi un rekomendācijas tiešsaistes vidē bāzētiem uzņēmumiem. Uzņēmums dibināts 1999.gadā un darbojas vairāk kā 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā.

Uz augšu