Intīmās muskulatūras treniņi. Sākam!
Baudas kods!

FOTO: depositphotos.com

Meitenes ar lielu azartu sociālajos tīklos dalās savos sporta sasniegumos – noskrieti 5 – 10 km vai pat maratons, spēja noturēt planku 3-5 minūtes, gari velobraucieni, intensīvi kardiotreniņi un slēpošanas brīvdienas kalnos. Tomēr ir viens fitnesa veids, par kuru parasti skaļi nerunā. Tas ir intīmais fitness. Izrādās, ka mums ir intīmā muskulatūra, no kuras ir atkarīga gan mūsu intīmās dzīves kvalitāte, gan spēja labi justies, gan kopējā veselība.

Drīz būs pagājis gads, kopš es trešo reizi kļuvu par mammu.

Es izbaudīju ik dienu 9 mēnešu posmā līdz mazuļa piedzimšanai un, lai arī pēc pases datiem man šogad jānopūš 40 svecītes uz savas dzimšanas dienas tortes, šis gaidīšanas laiks bija visskaistākais no visiem un arī visvieglākais.

Ķermenis lieliski pielāgojās lielajām pārmaiņām. Arī pēc mazuļa piedzimšanas organisms atjaunojās labi. Te lieliski noderēja vingrojumi, kurus sievietes veselības speciālisti bija sagatavojuši pirmajām divām nedēļām pēc dzemdībām.

Un tad 6 mēnešus pēc dzemdībām es sapratu, ka ir pienācis laiks pievērsties intīmās muskulatūras treniņiem. Jau pāris gadus pirms grūtniecības un rakstot grāmatu “Baudas kods” (www.baudaskods.lv), apguvu vairākas programmas intīmo muskuļu trenēšanai – katru ar savām niansēm un saviem akcentiem. Vēl vienu programmu internetā izvēlējos šajā pavasarī. Šos treniņus man patīk pildīt mājās sev piemērotā laikā. Kad mazulis vēl ir mazs un dzīvojot ārpus pilsētas, klātienes nodarbības ir pārāk grūti noorganizēt.

Pirms pieteikties jebkurām šāda veida apmācībām, vēlams konsultēties ar savu ginekologu, kā arī vēlams noskaidrot, vai būs nepieciešams iegādāties kādu intīmās muskulatūras trenažieri. Daži no tiem var krietni sadārdzināt kopējās izmaksas, to piegāde var prasīt daudz laika vai tie var vienkārši nebūt pieejami. Manā gadījumā trenažiera piegāde stipri aizkavējās, taču, kamēr gaidīju, veicu tos vingrojumus, kuriem tas nebija nepieciešams. Veikalos ir pieejami intīmās muskulatūras trenažieri, kas ar aplikācijas palīdzību, palīdz izsekot treniņu gaitai un rezultātiem. Tomēr sākotnējā posmā izšķiroša nozīme būs pareizas elpošanas apguvei, bez kuras aplikācijas sniegtā atgriezeniskā saite var būt kļūdaina.

Burtiski pāris nodarbības, un rezultāts ir labi jūtams – ne tikai palielinās spēja sajust un kontrolēt muskuļus, bet uzlabojas noskaņojums, pieaug vēlme vairāk laika pavadīt kopā ar otru pusīti un bauda līmenis paspilgtinās.

Top 10 indikatori, kas parāda, ka ir pienācis brīdis nodarboties ar intīmās muskulatūras treniņiem:

1) pēc dzemdībām

2) pirms menopauzes un menopauzē

3) ja zūd vēlme baudīt intīmu tuvību ar partneri, ja ir vēlme uzlabot attiecības ar partneri

4) pie biežām un neizskaidrojamām garastāvokļa maiņām, īpaši, īgnums, aizkaitinājums, neapmierinātība

5) ja ir vēlme justies sievišķīgākai, atbrīvoties no saspringuma, kas uzkrājies intīmajā zonā

6) ja ir problēmas ar orgasma sasniegšanu, pie zema jutīguma

7) pie urīna izvadkanāla pavājinātas darbības

8) ja sieviete nepārzina savu intīmo muskulatūru un tās darbību

9) pie hormonālā līdzsvara zuduma

10) ja ir vāji iegurņa muskuļi un pastāv risks mazā iegurņa dobuma orgānu noslīdējumam

Vairāk par intīmā fitnesa niansēm un intīmajiem sīkumiem uzzināsi www.baudaskods.lv/intimais-fitness

Uz augšu