“Maxima” saglabās esošos drošības pasākumus arī pēc ārkārtas situācijas beigām (1)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Covid-19 ir veicinājis būtiskas pārmaiņas mazumtirdzniecības nozarē, atstājot paliekošu ietekmi uz Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem. Vairāk kā viena trešdaļa iedzīvotāju norāda, ka viens no svarīgākajiem kritērijiem iepirkšanās vietas izvēlē ir īstenotie Covid-19 piesardzības pasākumi. Šī paradumu maiņas rezultātā pielāgojoties savu klientu prioritātēm, “Maxima” savos veikalos saglabās ieviestos drošības pasākumus darbinieku, klientu un pārtikas drošībai.

Kā portāls TVNET uzzināja uzņēmumā, lai nodrošinātu distancēšanos un pārtikas drošību, ir īstenota virkne preventīvas un profilaktiskas darbības, kas tiks saglabātas arī turpmāk, kā piemēram, pie kasēm starp klientu un kasieri ir uzstādītas stikla aizsargbarjeras, pašapkalpošanās kasu darbiniekiem ir nodrošinātas sejas aizsargmaskas, ko pēc 9. jūnija varēs lietot pēc pašu ieskatiem.

Pie veikalu ieejām ir novietoti dezinfekcijas līdzekļi, kā arī izvietotas grīdas uzlīmes distances ievērošanai. Savukārt līdz šim nefasētā pārtika nu ir safasēta, un, piemēram, konditorejas izstrādājumus un riekstus ir iespējams iegādāties jau gatavos iepakojumos. Tāpat iedzīvotāji arī turpmāk ātrākiem un ērtākiem norēķiniem ir aicināti izmantot bezkontakta norēķinu iespējas.

““Maxima Latvija” jaunajiem apstākļiem pielāgojās teju 48 stundu laikā, nodrošinot virkni drošības pasākumus visos 175 veikalos. Redzot, ka ieviestās iniciatīvas ne tikai palīdz veiksmīgāk pārciest Covid-19 izplatību, bet arī uzlabo klientu iepirkšanās pieredzi, mēs drošības nolūkos tās esam nolēmuši saglabāt arī turpmāk – laikā, kad ārkārtas situācija būs beigusies. Priecājamies, ka līdz šim ieviestie prevencijas pasākumi ir nesuši rezultātu, kas vērojams ne tikai inficēto iedzīvotāju skaitā attiecībā pret kaimiņvalstīm, bet arī mūsu “Maxima Latvija” komandā, jo visi veiktie Covid-19 testi ir bijuši negatīvi,” komentē “Maxima Latvija” personāla vadības un tirdzniecības tīklu direktore  Gunita Ķiesnere.

“Maxima Latvija” ar rūpēm par darbiniekiem, klientiem un pārtikas drošību īsteno virkni papildus preventīvas un profilaktiskas darbības, kā stikla aizsargbarjeras pie kasēm starp klientu un kasieri. Tāpat nodrošināti distancēšanās ierobežojoši pasākumi 2 m rādiusā, kā, piemēram, grīdas uzlīmes, iepirkuma ratiņu izmantošana groziņu vietā, nodrošinot fiziski lielāku barjeru starp citiem klientiem, apsardzes darbinieks uzrauga pircējus, u.c. pasākumi.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu