H&M pagājušajā ceturksnī cietis 475 miljonu eiro zaudējumus

FOTO: Reuters / Scanpix

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,99 miljardu kronu (475,8 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem, salīdzinot ar 4,5 miljardu kronu (429,1 miljona eiro) peļņu attiecīgajā periodā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar koronavīrusa pandēmijas ietekmi.

H&M norāda, ka otrajā ceturksnī ciet bijuši aptuveni 80% veikalu, bet tajos tirgos, kuros veikali turpinājuši darbu, pieprasījums bijis ļoti zems.

Uzņēmuma pārdošanas apjoms ceturksnī sarucis par 50% un veidojis 28,6 miljardus kronu. Tikmēr tirdzniecības apjoms internetā šajā periodā palielinājies par gandrīz trešdaļu.

H&M uz maija beigām bija 5058 veikali 74 tirgos.

H&M darbojas arī Baltijā.

Uz augšu