Kariņš: Sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus izies nākamgad

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Rīgas radio un televīzijas tornis Zaķusalā.
Rīgas radio un televīzijas tornis Zaķusalā. Foto: Zane Bitere/LETA

 Sabiedriskie mediji - Latvijas Televīzijas, Latvijas Radio un portāls "lsm.lv" - nākamgad izies no reklāmas tirgus, trešdien pēc valdības sēdes žurnālistiem paziņoja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV).

Ministru kabinets šodien aiz slēgtām durvīm uzklausīja Finanšu ministrijas sagatavoto informatīvo ziņojumu par ministriju un valsts iestāžu papildus līdzekļu pieprasījumiem prioritāšu īstenošanai 2021.gadā.

Kariņš atzina, ka sēdes laikā valdība paudusi apņēmību turpināt uzsākto kursu sabiedrisko mediju iziešanai no reklāmas tirgus.

Finanšu ministrs Jānis Reirs (JV) informēja, ka valdība šodien atbalstīja Nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes budžeta pieprasījumu 8,9 miljonu eiro apmērā, no kuriem 8,3 miljoni eiro tiks novirzīti sabiedrisko mediju iziešanai no reklāmas tirgus.

Reirs arī atzina, ka valdība atbalstīja novirzīt vairāk nekā divus miljonus eiro tieslietu sistēmā strādājošo atalgojuma izlīdzināšanai un prokuratūrai.

LETA jau vēstīja, ka 2021.gada budžetā ministrijas prioritārajiem pasākumiem papildus vēlas teju divus miljardus eiro, aģentūru LETA informēja Finanšu ministrijā (FM).

FM apkopojusi ministriju un valsts iestāžu iesniegtos papildus budžeta līdzekļu pieprasījumus prioritāro pasākumu īstenošanai.

Kopumā ministrijas prioritāro pasākumu īstenošanai 2021.gada budžetā papildus vēlas 1,8 miljardus eiro. Tik pat liela summa tiek prasīta 2022.gada budžetā, bet 2023.gada budžetā ministrijas prioritāro pasākumu īstenošanai vēlas 2,14 miljardus eiro.

18.septembrī valdība varētu skatīt ministriju valsts budžeta pieprasījumus 2021., 2022. un 2023.gadam. Savukārt 2021.gada budžetu valdība varētu izskatīt 12.oktobrī.

Saeimā 2021.gada budžeta likumprojektu paketi paredzēts iesniegt 14.oktobrī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu