Pieci triki, kā samazināt "kāmīša vaidziņus"

FOTO: Unsplash

Kā atbrīvoties no apaļajiem vaigiem un bez īpašām pūlēm panākt skaistu sejas reljefu?

Izmēģiniet sejas jogu

Sejas muskuļus (un cilvēkiem tie ir 57) var trenēt un tonizēt tāpat kā jebkurus citus. Regulāra sejas vingrināšana palīdzēs ne tikai padarīt sejas reljefu izteiktāku, bet arī tikt galā ar novecošanās pazīmēm. Ar vecumu sejas muskuļi vājinās, kļūst ļengani, kas izraisa grumbu rašanos. Regulāri sejas vingrinājumi atslābina tos sejas muskuļus, kas ir hroniski saspringti, stiprina un tonizē vājos. Turklāt šī joga palīdz uzlabot asinsriti sejas muskuļu audos. Tas ļauj tos labāk piesātināt ar skābekli, kas savukārt stimulē kolagēna ražošanu (kas ievērojami palēninās pēc 30 gadu vecuma).

Regulāri masējiet seju

Sejas masāžu var veikt ar rokām, izmantojot īpašu guaša kristālu vai citus īpašus sīkrīkus. Protams, tas nepalīdzēs sadedzināt taukus, taču lieliski novērsīs  sejas pietūkumu. Vidēji vairāk nekā 70% sieviešu izjūt hronisku sejas tūsku, tāpēc seja zaudē izteiksmīgumu. Sāciet katru rītu ar sejas masāžu, un jums tiek garantēts ievērojams efekts. Galvenais ir nepārspīlēt: pārāk aktīvi masējot seju, jūs riskējat izstiept ādu, kas var izprovocēt tās ļenganumu un grumbu parādīšanos.

Dzeriet vairāk ūdens

Kā minēts iepriekš, pietūkums ir daudz biežāka problēma nekā tauku nogulsnes uz sejas, tāpēc tas ir jārisina. Daudzi cilvēki kļūdaini uzskata, ka daudz ūdens dzeršana izraisa tūsku (galu galā pietūkums ir liekais šķidrums), un mēģina to ierobežot. Patiesībā, jo lielāks šķidruma trūkums jūsu ķermenī, jo centīgāk tas paturēs šo šķidrumu sevī. Ja dienā izdzerat 2-2,5 litrus ūdens, ķermenim nav nepieciešams "noturēt" ūdeni, un pietūkums pazūd.

FOTO: Unsplash

Samaziniet alkohola lietošanu

Alkoholiskie dzērieni ir viens no galvenajiem sejas tonusa ienaidniekiem. Pirmkārt, tie satur daudz kaloriju, par kurām mums ir tendence aizmirst un kas palielina svara pieauguma risku. Otrkārt, alkohols provocē ķermeņa dehidratāciju, kuras dēļ rodas pietūkums. Ballītēs priekšroku dodiet sausajam vīnam, nevis saldajiem kokteiļiem: tas praktiski nesatur cukuru un var pat dot nelielu labumu ķermenim.

FOTO: Unspalsh

Pareizi gulēt

Aicinājums gulēt vismaz 8 stundas naktī ir dzirdams ik uz soļa, bet mēs to  lieliski ignorējam. Pasliktinās pašsajūta, samazinās veiktspēja, un miega deficīts provocē arī svara pieaugumu. Turklāt gulēšanas poza ietekmē arī izskatu no rīta. Gulēšana uz sāniem vai uz vēdera izraisa pietūkumu un pat var sekmēt priekšlaicīgu ādas novecošanos. Lai vienmēr pamostos skaista, trenē sevi gulēt uz muguras.

Uz augšu
Back