Pirmā modes skate tiešsaistē
2007. gadā Armani nolēma tiešsaistē demonstrēt vienu no savām kolekcijām. Termins tiešraide mūsdienās nav kaut kas jauns, un visi zīmoli to dara, it īpaši modes nedēļu laikā dažādās modes galvaspilsētās. Kad Armani nolēma to darīt pirmo reizi, lielākajai daļai cilvēku tas šķita pārāk riskanti, jo viņa darbus varēja vienā mirklī nokopēt. Tomēr, pieradis, ka viņa izstrādājumi tiek imitēti, dizainers nolēma uzņemties šo risku un, protams, turpināja strādāt, lai saglabātu atšķirību.
Interesanti fakti par Džordžo Armani:
- Visu savu karjeras laiku Džordžo nekad nevienam nav bijis parādā;
- Džordžo nekad mūžā nav lietojis alkoholu un smēķējis;
- Pārliecināts vegāns un kaislīgs dzīvnieku tiesību aizstāvis;
- Pirmais no visiem modes namiem atteicās no kārna paskata modelēm, kā arī aizliedza nepilngadīgām meitenēm attīstīt modeļu karjeru viņa skatēs;
- Vīriešu apģērba skices viņš vienmēr zīmē ar kreiso roku - tas esot īpašs rituāls.
- Viņš ir vienīgais savas impērijas saimnieks.
Biežākais jautājums "google" - ar ko atšķiras Giorgio Armani no Emporio Armani?
- Giorgio Armani ir arī apģērbu sērija, kas ir ļoti dārga, izmanto augstākās klases materiālus. Šis zīmols individuāli šuj uzvalkus.
- Emporio Armani ir lētāks un demokrātiskāks zīmols, kas paredzēts jaunākai paaudzei.
Džordžo Armani vienmēr ir sekojis savai pārliecībai. Viņa apģērbs joprojām atrodas grezni neitrālu krāsu paletē, kas apzīmē bagātību un statusu. Mēs nekad neredzēsim Armani valkājošas sievietes spilgtos toņos un kliedzošos rakstos, tāpat kā vīrieti Armani vienmēr izcels īpašas elegances gaismā.
Galerija: "Giorgio Armani" pasaules modes skatēs
Jau no saviem pirmsākumiem 1991. gadā A|X Armani Exchange piedāvā pieejamu un daudzpusīgu apģērbu un aksesuāru kolekciju, atspoguļojot jaunu cilvēku pasaules enerģiju. Izaicinot vispārpieņemtās normas, zīmols piedāvā jaunu perspektīvu: svaigu pieeju galvaspilsētas modei. Sekojot 2017. gada Armani piedāvāto zīmolu portfeļa reorganizācijai, A|X Armani Exchange pierāda sevi kā jaunu Armani stila ielu apģērba zīmolu: jauneklīgs, nepiespiests, pilsētniecisks, aktuāls un digitāls savā komunikācijā.
Galerija: "A|X Armani Exchange" veikals t/c Spice