Rīgas dome izsludina centralizētu informācijas izvietošanas iepirkumu

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Evija Trifanova/LETA

Rīgas pašvaldība izsludinājusi centralizētu informācijas izvietošanas iepirkumu, kura kopējā summa ir 2 761 000 eiro uz diviem gadiem, informē dome.

Iepirkumā apkopoti visi pakalpojumi, kas divu gadu periodā būs nepieciešami domes centrālajai administrācijai, pašvaldības septiņiem nozaru departamentiem un Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūrai, kas popularizē Rīgu arī ārpus pilsētas un Latvijas robežām. Līdz šim katra iestāde minētos iepirkumus veica atsevišķi un nekoordinēti.

Tā ir daļa no pašvaldībā sāktajām pārmaiņām, lai mainītu līdzšinējo praksi, kad dažādas pašvaldības iestādes katra atsevišķi iepirka līdzīgus pakalpojumus. Tas radīja dubultu administratīvo slogu, kā arī grūti pārraugāmu un sadrumstalotu pakalpojumu klāstu. Pašvaldībā uzsvēra, ka centralizācija procesu padarīs caurspīdīgāku un pārredzamāku arī iedzīvotājiem un potenciālajiem tirgus dalībniekiem.

Pašvaldības informācijas izvietošanas plānotās aktivitātes sastāv no divām daļām. To mērķis ir gan informēt Rīgas un Latvijas iedzīvotājus, gan uzrunāt ārvalstu tūristus un investorus. Uz diviem gadiem plānots slēgt vispārīgās vienošanās ar vairākiem tirgus dalībniekiem.

Kopējā iepirkuma summa ir 2 761 000 eiro. Tas ir divu gadu izdevumu maksimālais limits un nenozīmē, ka tieši šāds naudas daudzums tiks izlietots. Izdevumi netiek plānoti lielāki par apjomu, ko pašvaldības iestādes komunikācijas kampaņu aktivitātēm paredzējušas līdz šim.

Līdz šim domes nozaru departamenti un Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūra šādus iepirkumus veica atsevišķi. Domē norāda, ka tas mazināja līdzekļu izlietošanas caurskatāmību un nebija atbilstoši labas pārvaldības principiem. Jaunais risinājums ļauj centralizēt arī pašvaldības komunikāciju - koordinēti uzrunāt svarīgākās mērķauditorijas, nedublējot dažādu pašvaldības iestāžu vēstījumus vienos un tajos pašos medijos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu