"Omniva" decembrī apkalpojusi par 30% vairāk sūtījumu nekā novembrī

LETA
"Omniva" decembrī apkalpojusi par 30% vairāk sūtījumu nekā novembrī
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: LETA

Piegādes loģistikas uzņēmuma SIA "Omniva" sūtījumu apjoms decembrī pieaudzis par 30%, salīdzinot ar novembri, aģentūru LETA informēja "Omniva" pārstāvji.

"Omniva" apkopotā informācija par sūtījumu dinamiku gada nogalē liecina, ka arvien lielāka sabiedrības daļa, novērtējot attālinātās iepirkšanās priekšrocības, dāvanas izvēlas iegādāties e-veikalos.

"Omniva" Pārdošanas nodaļas vadītājs Māris Kuļikovskis norāda, ka pārmaiņas Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumos ir acīmredzamas un šogad kļuvušas vēl izteiktākas.

"Neraugoties uz to, ka 2020.gada nogalē pandēmijas dēļ bija ieviesti stingrāki mazumtirdzniecības ierobežojumi, nekā šobrīd, šogad unikālo sūtījumu saņēmēju skaits pret iepriekšējā gada novembri ir pieaudzis vismaz par 41%. Tas faktiski nozīmē, ka pirms svētkiem dāvanas un citas preces attālināti iegādājas vismaz 61% Latvijas mājsaimniecību," pauž Kuļikovskis.

Tāpat uzņēmuma apkopotie dati rāda, ka salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem ir palielinājusies iedzīvotāju aktivitāte, veicot pirkumus, tā sauktajā "Black Friday", kas liecina, ka sabiedrība svētku dāvanas iegādājas laicīgāk un arī mazumtirgotāji šajā dienā piedāvājuši tiešām pievilcīgas cenas plašam preču sortimentam.

Kuļikovskis uzsver, ka ne tikai sabiedrības aktivitāte, veicot pirkumus attālināti, parāda ieradumu transformāciju, bet to apliecina arī mazumtirgotāju skaita pieaugums, kas piedāvā iegādāties preces attālināti. Piemēram, "Omniva" aktīvo biznesa klientu skaits salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieaudzis par 25%.

Kuļikovskis skaidro, ka šobrīd uzņēmums saskaras ar ievērojamiem sūtījumu apjomu pieaugumiem, tie šobrīd tiek piegādāti piecu dienu laikā.

Taču līdz ar 92 jaunu pakomātu uzstādīšanu un svētku laikam beidzoties, piegādes tiks veiktas vienas dienas termiņā.

Kā norāda Kuļikovskis, redzams, ka klienti arvien vairāk apzinās, ka piegāžu nozare ir pārslogota un ar izpratni izturas pret pagarinātajiem piegādes termiņiem, jo šogad klientu apkalpošanas centrā esaņemts par 35% mazāk jautājumu nekā pērn.

Jau ziņots, ka novembra beigās ir sākts arī darbs pie Omniva pakomātu tīkla paplašināšanas, palielinot to skaitu līdz 300 līdzšinējo 208 vietā. Kopējās investīcijas jaunu pakomātu uzstādīšanā plānotas 2,8 miljonu eiro apmērā.

"Omniva" apgrozījums pagājušajā gadā bija 12,278 miljoni eiro, kas ir par 63,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga 3,2 reizes - līdz 2,366 miljoniem eiro, liecina informācija "Firmas.lv". Kompānija "Omniva" reģistrēta 2012.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2945 eiro. "Omniva" pilnībā pieder Igaunijas pasta kompānijai "Eesti Post".

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais
Uz augšu