“Vistiņas” bez gaļas – kāda būs ātrās ēdināšanas restorānu ķēžu nākotne

FOTO: unsplash.com

Ātrās ēdināšanas restorāni arvien vairāk sāk domāt par alternatīvām gaļas produktiem savā ēdienkartē, un arī ASV restorānu tīkls “KFC” nav izņēmums. “KFC” pasaulē darbojas jau vairāk nekā 90 gadus, bet 2015. gadā “KFC” restorānu durvis vērās arī Rīgā.

Uzņēmums, kas galvenokārt specializējas vistas produktu izstrādājumu tirgošanā, šogad pirmo reizi sadarbībā ar “Beyond Meat” gaļas alternatīvu ražotāju apmeklētājiem piedāvās vegānos vistas nagetus.

Šo produktu “KFC” sāka testēt jau 2020. gadā, un nu

vegānie nageti ar nosaukumu “Beyond Fried Chicken” kļūs par pirmo šāda veida produktu ASV ātro restorānu ķēdēs. Tos varēs iegādāties komplektā ar sešiem gabaliņiem par nepilniem 7 dolāriem.

Ītens Brauns, “Beyond Meat” dibinātājs, uzsver, ka sadarbība ar “KFC” ļaus padarīt demokrātiskākus un pieejamākus augu izcelsmes proteīnu produktus, kādus “Beyond Meat” ražoja jau iepriekš, piemēram, burgeru “kotletes”.

Lai pilnvērtīgi imitētu ceptas vistas filejas tekstūru, ir izmantotas dārgākas tehnoloģijas, taču gala produkts ar 11 dažādām garšvielām ir līdzvērtīgs tam pašam tradicionālajam vistas nagetam.

Pandēmija ieviesa lielu pauzi produkta palaišanā, bija plānots to darīt jau 2020. gadā.

“KFC” pārstāvji cer, ka līdz ar jaunā gada apņemšanās plāniem daudzi restorānu apmeklētāji būs priecīgi izmēģināt veselīgākas ātro uzkodu alternatīvas vairāk nekā 4000 restorānos visā pasaulē,

taču šis produkts būs pieejams ierobežotā klāstā. Uzņēmums cer, ka tādējādi piesaistīs sev jaunu auditoriju – vegānus un veģetāriešus, un pieļauj, ka tuvākajos desmit gados būtiski mainīsies iedzīvotāju ēdienkarte par labu augu valsts proteīniem.

Uz augšu
Back