Skip to footer
Šodienas redaktors:
Māris Kūrēns
Iesūti ziņu!

Kokakolas un pepsi incidents: stāsts par cilvēku naivumu un godīgu konkurenci (1)

Raksta foto

2006. gadā “The Coca-Cola Company” biroja darbiniece nolēma realizēt riskantu plānu – nozagt flakonu, kas saturēja jauna dzēriena slepeno formulu, un citus nozīmīgus pasaulē pazīstamā dzēriena ražotāja dokumentus, un pārdot tos kompānijas sīvākajam konkurentam “Pepsi”. Plāns neizdevās pagalam negaidīta iemesla dēļ.

Pretēji daudzu uzskatam neviens no abiem uzņēmumiem nevēlas iznīcināt otru. Patiesībā to panākumi balstās viens uz otra eksistenci. Kāds no “Coca-Cola” pārstāvjiem reiz izteicās: “Ja “Pepsi” neeksistētu, mums viņi būtu jāizgudro.”

“Coca-Cola” un “Pepsi” konkurenci izmanto, lai uzlabotu savas stratēģijas un izkonkurētu mazākos konkurentus. Sacenšoties viens ar otru, abi uzņēmumi ir spiesti radīt inovācijas un veikt uzlabojumus. Šī dinamika viņiem arī palīdz dominēt jaunās tirgus nišās.

Komentāri (1)
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu