"Slikta pieredze.” Pasažieri neapmierināti ar iespējamu “Yandex” šoferu pārkvalificēšanos uz “Bolt”

Rūta Reinsone
, TVNET Ziņas | KLIK redaktore
CopyLinkedIn Draugiem X
Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Sander Ilvest

Līdz ar “Yandex Go” darbības bloķēšanu Latvijā transporta pakalpojumu zīmols “Bolt” kļuvis par teju vienīgo taksometru pakalpojumu nodrošinātāju, kas piedāvā taksometru izsaukt caur mobilo aplikāciju. Ik pa brīdim sociālajos tīklos parādās kāda neapmierināta klienta atsauksme par iespējamu “Yandex” šoferu pārkvalificēšanos uz “Bolt”, novēroja portāls TVNET.

“Ļoti neapmierina “Yandex” šoferu pārkvalificēšanās uz “Bolt”,” raksta kāda tvitera lietotāja. Sociālajos tīklos minēti dažādi iemesli – nepatīk mašīnas, šoferi mēdz pārkāpt ceļu satiksmes noteikumus, braucieni ir ilgāki. “Bolt” runas par “Yandex” šoferu pārkvalificēšanos nekomentē, bet atzīmē – vadītājiem ir jāatbilst dažādiem kritērijiem, lai sāktu darbu platformā.

Kā norāda “Bolt” reģionālais vadītājs Latvijā Raimonds Bērziņš, zīmols platformai vienmēr aicina pievienoties arvien jaunus autovadītājus. Platformu bieži izmanto gan taksometru uzņēmumi, gan individuāli autovadītāji.

“Mūsu platformas lietotāju skaits arvien pieaug, tāpat vadītāji, kas piedāvā pakalpojumus “Bolt”, var tos piedāvāt arī citās platformās, ko daudzi iepriekš ir arī darījuši,” komentē Bērziņš.

Vadītājiem ir jāatbilst dažādiem kritērijiem, lai sāktu darbu platformā, piemēram, jābūt derīgai autovadītāja apliecībai, vismaz trīs gadu pieredzei kā autovadītājam, taksometra vadītāja kartītei. Tāpat ir noteikta kārtība, kādā notiek reģistrācija un obligātās apmācības – “Bolt” komanda pārbauda reģistrāciju un apmācības testa progresu pirms darba sākšanas platformā.

Vadītājiem pieejamas dažādas papildu apmācības, lai varētu kvalificēties pakalpojumu piedāvāšanai specifiskās kategorijās, piemēram, “Assist” kategorijā, kurā autovadītāji ir apmācīti, lai palīdzētu pasažieriem ar īpašām vajadzībām nokļūt no punkta A uz punktu B.

Tomēr, ja brauciena laikā kaut kas ir licis vilties vai ir radušās grūtības, “Bolt” pārstāvis atzīmē – nekavējoties jāsazinās ar Klientu atbalsta dienestu. Bērziņš atzīmē, ka “Bolt” pieturas pie saviem principiem – nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus klientiem un piemērotus apstākļus autovadītājiem.

Jau ziņots, ka Autotransporta direkcija no 23. marta anulējusi tīmekļvietnes un mobilās lietotnes pakalpojumu sniedzēja "Yandex Taxi" reģistrāciju, kā arī bloķējusi mobilās lietotnes "Yandex Go" darbību. Šāds lēmums pieņemts, konstatējot, ka kompānija nodrošina aktīvu datu apmaiņu ar serveriem, kas ir izvietoti Krievijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu