Vai Rīgas ielās vairs nekursēs oriģinālie "Solaris" trolejbusi? Skaidro "Rīgas satiksme"

Trolejbuss. Ilustratīvs attēls FOTO: Lita Krone/LETA

"Cik klīst baumas, tad 20. vai 21. jūnijā ir pēdējā diena oriģinālajiem "Solaris" trolejbusiem Rīgā," tā vēstīja tviterlietototājs Viesturs Krūmiņliepa. To – vai šīs baumas ir patiesas – raksta turpinājumā portālam TVNET skaidroja uzņēmuma pārstāve Inese Rozīte.

Vairāki tvitera lietotāji, reaģējot uz šo ierakstu, pauduši neizpratni – ko uzņēmums liks vietā? Kāpēc tās ir pēdējās dienas šiem trolejbusiem?

Rozīte portālam TVNET konkrētu atbildi nedeva – vai šie trolejbusi, kas minēti tvītā, paliks satiksmē vai arī tomēr tiks noņemti. 

" “Rīgas satiksmes” sabiedriskā transporta parkos un depo ir dažāda vecuma un ražotāja transportlīdzekļi. Ir tādi transportlīdzekļi, kuri pasažieru pārvadājumus veic pāris mēnešus, un tādi, kuri pasažieru pārvadājumus veic 10 un vairāk gadus," pauda Rozīte. "Tos transportlīdzekļus, kuri ir novecojuši, vairs neizmantojam pasažieru pārvadājumos un to vietā, uzlabojot pakalpojuma kvalitāti, norīkojam jaunus transportlīdzekļus."

Viņa informēja, ka, piemēram, iepriekšējo divu gadu laikā uzņēmumam ir pievienojušies 110 trolejbusi (no tiem 10 ar ūdeņradi darbināmie trolejbusi) un 20 zemās grīdas tramvaji. Savukārt šogad uzņēmums 6. un 7. autobusu parkā saņems kopā 88 jaunās paaudzes autobusus.

"Novecojušie transporta līdzekļi, kuri pasažieru pārvadājumos nepiedalās, uzņēmumam nav ekonomiski turēt kādā no struktūrvienībām.

Tos norakstām, izkomplektējam rezerves daļās vai pārdodam izsolē," norādīja "Rīgas satiksme" pārstāve.

Viņa arī atgādināja, ka uzņēmums šogad 11 "Mercedes Benz" autobusus, kurus nomainīja jaunie autobusi, nosūtīja kā dāvanu Ukrainai. Atgādinām, ka uzņēmuma dāvana radīja labvēlīgu augsni sazvērestības teorijām, bet tās tika atspēkotas.

Uz augšu
Back