Tagad, kad lietotāji lietotnē “TikTok” atver kameru, parādās trīs iespējas – video, foto un tekst. Paredzams, ka tekstu ierakstu funkcija “TikTok” funkcionēs līdzīgi kā Instagram “stāsti”.
Pēc tam, kad lietotāji būs pabeiguši savu teksta ierakstu, tam būs iespēja pievienot fona mūziku, kā arī izveidot fonu no dažādām krāsām, izvēlēties teksta vizuālo stilu. Pēc oficiālajiem materiāliem presei, šie ieraksti izskatīsies ļoti līdzīgi kā “Instagram” un “WhatsApp” stāsti.
Ir gan acīmredzams, ka “TikTok” šādi vēlas izmantot izdevību, ko pašlaik jau veiksmīgi dara “Meta”, laižot klajā jaunu sociālo tīklu “Threads”, kas cenšas pārvilināt daļu auditorijas no “Twitter”, kas pēdējo nedēļu laikā cenšas transformēties un kļūt par “jaunu platformu, kur varēs publicēt pilnībā visu”, kā arī nomainīja savu logo uz burtu X. Lielai daļai “Twitter” auditorijas šādas pārmaiņas nav pa prātam, tādēļ arvien vairāk cilvēku meklē “Twitter” alternatīvas.
Paredzams, ka teksta ieraksti “TikTok” būs daļa no satura šajā platformā. Turklāt “TikTok” sola, ka lietotājiem būs tādi paši noteikumi kā tiem, kas publicē video un fotoattēlus. Piemēram, arī ar teksta ierakstiem būs iespējams veidot “duetus”.
Pagaidām vēl nav skaidrs, vai “TikTok” algoritmi vairāk koncentrēsies uz teksta ierakstu rādīšanu, ja lietotājs iepriekš būs skatījis citu lietotāju tekstus.
Stratēģija pēc būtības ir skaidra. Pretēji “Meta”, kas faktiski izveidoja “Twitter” klonu, “TikTok” ar mazākām pūlēm cenšas piedāvāt savā platformā “Twitter” pieredzi, neveidojot jaunu platformu, tā vietā ļaujot piekļūt jaunai auditorijai.