"Latvijas pasts" ievieš vienotu klientu apkalpošanas moduli

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
VAS "Latvijas Pasts" ēka Ziemeļu ielā.
VAS "Latvijas Pasts" ēka Ziemeļu ielā. Foto: Paula Čurkste/LETA

VAS "Latvijas pasts" no piektdienas, 2. februāra, ieviesis vienotu klientu apkalpošanas moduli, lai operatīvi sniegtu nepieciešamās konsultācijas, informē uzņēmums.

Neatkarīgi no tā, vai klients vēlas uzzināt par pakalpojumu iespējām, izmaksām, datu apmaiņu e-vidē, sūtījumu piegādes procesu vai līdzvērtīgiem tematiem, turpmāk visus jautājumus vai pieprasījumus jāadresē uz "Latvijas pasta" centralizēto e-pastu "sutijumi@pasts.lv" vai tālruni 67008002.

Jau ziņots, ka "Latvijas pasta" apgrozījums 2022.gadā bija 100,009 miljoni eiro, kas ir par 5,1% mazāk nekā 2021.gadā, kā arī uzņēmums strādāja ar 2,21 miljona eiro peļņu pretēji zaudējumiem gadu iepriekš.

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā apmēram 2300 darbinieku.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu