Kaut arī gandrīz visas piegādes kompānijas nodrošina, ka preci pakomātā var uzglabāt vairākas dienas, tas tomēr, raugoties no pircēja viedokļa, nav ieteicams. Jānis Ronis atzīst, ka ļoti bieži tiek novērots, ka preces saņēmējs nav pieejams vai ir aizņemts, lai sūtījumu izņemtu no termināļa. Ir virkne produktu, kam tas var izrādīties kritiski, piemēram, pārtikai. Pārtikas produktiem visbiežāk ir īss uzglabāšanas un lietošanas termiņš, tādēļ prece gluži vienkārši sabojāsies. “Smartpost Itella” pieredze liecina, ka cilvēki patiesi nosūta plaša spektra sūtījumus, sākot no smalkmaizītēm, salātiem, mandarīniem, līdz liela izmēra mēbelēm un auto rezerves daļām. Tāpēc laika plānošana dažu preču gadījumā var būt izšķiroša, izsverot, kurus produktus noteikti jāsaņem iekštelpu paku terminālī un – cik ilgi tos tajā vēlams uzglabāt.
#5 Izvairies no precēm, ko nedrīkst sūtīt
Eksperts atklāj, ka dažkārt cilvēki nav informēti par to, ka ir arī preces, kuras nav atļauts sūtīt uz paku termināļiem. Piemēram, nedrīkst sūtīt sprāgstvielas, ieročus, naudu, bankas kartes, dārgmetālus un akmeņus, kā arī dzīvniekus. Tam ir vairāki iemesli, bet galvenokārt tie ir drošības apsvērumi. Tajā pašā laikā sūtījumam ir jābūt atbilstoši iepakotam, lai, piemēram, nepazustu vai nesabojātu citu sūtījumu, pretējā gadījumā tas var tikt atgriezts sūtītājam.
Nobeigumā eksperts atgādina, ka par preču uzglabāšanu ir atbildīgas vairākas puses, tāpēc gan pašam pārdevējam, gan pircējam ir jāseko līdzi sava pirkuma maršrutam, kur tas tiek piegādāts un cik ilgi uzglabāts. Ja ir aizdomas par bojātu preci, noteikti jāsazinās ar pārdevēju, lai identificētu, vai prece ir bijusi atbilstoši iepakota un piegādāta.