Milānas modes nedēļa: "Gucci" maģiskais saulriets modes okeānā

Foto: dpa/scanpix

Gadu pēc tam, kad dizainers Sabato de Sarno uzņēmās vienu no atbildīgākajiem amatiem modes jomā - vadīt leģendāro modes namu "Gucci", viņam izdevies definēt savu redzējumu, un tā ir "ikdienas varenība" jeb izdzīvot mirkli te un tagad.

Gucci ir liels vārds itāļu kultūrā, un cilvēki gaida ne tikai stilu, bet arī harismu, tāpēc jaunajam vadītājam nācās papūlēties, lai atgūtu 20%, kas kritās pārdošanas apjomos, viņam pārņemot vadību. 

"Precīzs un īstais brīdis. Mirklis, ko izdzīvot pilnībā. Tas ir mirklis, kad saule ienirst jūrā augusta dienas beigās. Tas ir brīdis, kad mēs atrodam sevi. Šī kolekcija ir veltījums šiem mirkļiem un aicinājums apstāties, meklējot savu mirkli,” skaidro Gucci radošais direktors Sabato de Sarno.

Kolekcija veidojas no dizainera kaislībām – košiem audumiem, izmeklētiem audumiem, drēbēm, apakšveļas, ādas, 60. gadu siluetiem un vienmēr ar īpaši cienīgu attieksmi pret "Gucci" mantojumu.

Foto: dpa/scanpix
Foto: dpa/scanpix
Foto: dpa/scanpix
Foto: dpa/scanpix
Foto: dpa/scanpix
Foto: dpa/scanpix
Foto: dpa/scanpix
Foto: dpa/scanpix
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu