/nginx/o/2025/05/20/16858015t1h71af.jpg)
Reizēs, kad kāds pakalpojumu sniedzējs mani apčakarē, vienmēr ir divējādas izjūtas. No vienas puses, protams, ir ļoti nepatīkami, ja kāds paņem manu naudu un nesniedz par to pretī pakalpojumu. Bet no otras puses – ikreiz nedaudz priecājos, jo saprotu, ka varēšu par to uzrakstīt.
Šajā reizē tieši šādi notika ar tehnoloģiju milzi Xiaiomi, kurš ienācis Latvijas tirgū un atņēmis Arēnai Rīga nosaukumu. Tātad, 8. februārī oficiālajā Xiaomi veikalā Latvijā pasūtīju bezvadu austiņas. Pašas lētākās – par 15 eiro. Lai nebūtu pārpratumu, uzreiz piebildīšu – austiņas nebija paredzētas augstākās klases mūzikas baudīšanai, bet gan telefona sarunām, kad nav iespēju telefonu turēt pie auss. Un tā, lai nav žēl, ja nejauši pazaudē.
Apmaksāju saņemto rēķinu un no veikala saņēmu apstiprinājumu: “Paldies par pirkumu! Mēs gatavojam jūsu pasūtījumu nosūtīšanai. Mēs jums paziņosim, kad tas būs nosūtīts.”
Mēnesi vēlāk tā arī nebiju saņēmis nekādu paziņojumu, tāpēc nosūtīju ziņu uz norādīto e-pastu. Kā jau viegli uzminēt, uz šo e-pastu neviens neatbildēja. Gluži tāpat kā uz manu nākamo e-pastu. Interneta veikalā norādītie klientu apkalpošanas tālruņi – nesasniedzami.