Lexus sporta kupeja rūks Detroitā (8)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lexus

Detroitas automobiļu izstādē, kas tiks atklāta jau pēc dažām dienām, Lexus demonstrēs savu jaunāko izstrādājumu – kupejas RC karstāko versiju F.

Jaunais Lexus divu durvju modelis RC dienas gaismu ieraudzīja pavisam nesen – vien novembra otrajā pusē Tokijas auto izstādē. Kā izrādās, paralēli tam japāņi uzreiz gatavojuši arī F modifikāciju, kam būs uzdevums tirgū mēroties spēkiem ar tādiem Eiropas ražotāju izstrādājumiem kā BMW M4, Audi RS5 un Mercedes-Benz C 63 AMG.

Jau tad, kad Lexus tīmeklī publiskoja attēlu ar kāda noslēpumaina auto attēlu, sāka parādīties baumas, ka tas varētu būt RC-F. Līdz ar neoficiālajām runām par modeļa personību tika cilāts arī jautājums par to, kādu dzinēju spēkrats saņems. Un šīs baumas izrādījušās patiesas, jo RC-F tiks apgādāts ar IS-F sastopamo 5 litru V8 atmosfērisko benzīna dzinēju, kurš attīsta 450 ZS un 520 Nm.

Izstrādājot sportisko modeli, Lexus inženieri nav kautrējušies un kā ārējo veidolu, tā arī interjeru veidojuši, atskatoties uz ekskluzīvo supermašīnu LF-A.

RC-F, piemēram, ir aktīvs aizmugurējais antispārns. Pie 80 km/h tas automātiski izbīdās un uzlabo auto aerodinamiskās īpašības, savukārt pie 40 km/h tas atkal pieplok virsbūvei un palīdz izcelt tās plūdenās formas.

RC-F ir arī krietni lielāki gaisa savācēji priekšējā bamperā un ventilācijas spraugas priekšējos spārnos aiz riteņiem. Tie ne tikai nodrošina dzinēju ar nepieciešamo gaisa apjomu un ventilāciju, bet arī piešķir atšķirīgu, krietni vien sportiskāku izskatu. To vēl vairāk izceļ tikai šim modelim domāti 19 collu desmit spieķu riteņu diski.

Arī salonā RC-F atšķiras. Piemēram, instrumentu panelis maina krāsu un atainoto informatīvo saturu atkarībā no tā, kurš no četriem braukšanas režīmiem ir iestatīts. Stūre šim auto ir ar eliptisku šķērsgriezumu, un, pēc Lexus teiktā, tas ievērojami uzlabo satvērienu. Tāpat stipri piedomāts pie ātrumpārslēga lāpstiņu novietojuma aiz stūres. Speciālie sporta sēdekļi, kam ir kontrastējošas krāsas vīles un atzveltnēs iestrādāti galvas balsti, tikmēr nodrošina nepieciešamo sānu atbalstu jebkādos braukšanas apstākļos.

Komentāri (8)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu