Sestdiena, 23. jūnijā Vārda dienas: Līga
Komentāri
Autorizējies šeit:
G
GS
21 septembrī, 07:09
Ne tikai peļņa privātajam,bet sava veida slēpts nodoklis,kas saistīts ar transportu!!! Neatceros,kurš teica,ka no sodiem varētu iekasēt cik tur miljonus un daļa ieripotu valsts kasē,bet varbūt arī nē...
+
+10
21 septembrī, 06:09
Agrak pie skolam 30 ieteica braukt nedelu no 1 septembra bet tagad zime stav PATSTAVIGI.Vai skoleni tagad palikusi debilaki pec reformam ? Vai tas tiek darits kases papildinasanai!
9
999 ME
21 septembrī, 05:09
Uzlieciet vienkārši pirms katras vietas kur ir doma likt šos radarus brīdinājuma zīmi un tad viss būs normāli, vismaz cilvēciski un reizē juridiski pareizi. Šobrīd vispār jēgu tiem pārvietojamiem radariem nevar saskatīt, nu protams peļņas gūšana, bet tā savādāk nu ne kāda, tik pāris avārijas notiek dēļ radariem un viss. Piemēram kāds pārkāpj ātrumu un nav brīdinājuma zīmes ka tur varētu būt šis radars, ta šis pārkāpējs turpina pārkāpt ar visu to ka ir nobildēts un jēga ne kāda no drošības viedokļa.
D
draiveris.lv
20 septembrī, 18:09
Profesinaļs autovadītājs ar 36 gadu stāžu. Pielaides var būt tikai līdz 10 km h. tas gan reali nepieciešams! Pārējais ir tikai aizbildinājumi un atrunas.Uz ceļiem vēl arvien ir visatļautība un nesodāmības sajūta! Un tad virs tiem 10 km h vajadzētu vismaz minim. algas apmērā.Tā ir dažās valstīs un daži pat to var atļauties.Nu tad lai atļaujas!
J
jaaanis7
20 septembrī, 17:09
=>west 13:22 "Kas tev ir vairums?? 10 000 anarhijaspiekritēju" - ātri savāktie 10000 norāda, ka referenduma gadījumā sagaidāms vairākums. Katrā ziņā nospiedošais vairākums autobraucēju ir par +15.
S
spidometrs
20 septembrī, 16:09
Ministr, pieslēdziet smadzenes:katrai mērierīcei ir sava pieļaujamā kļūda.Tad kas par lietu?Ja nesaprotiet, parunājiet ar spečukiem.Nerunājiet muļķības .Tauta nav dumja ,ja 'Jūs tādomājiet.
W
west>......
20 septembrī, 15:09
Tieši tā, pasēdi mazāk 5 min internetā un brauc mierīgi, bez stresa un neuzstādi absurdas prasības.
+
+15 kmh
20 septembrī, 14:09
50 kmh zonā pilsētā ir par daudz - ja uzbrauc gājējam, tā ir konkrēta starpība starp dzīvību un nāvi. 30 kmh un dzīvojamā zonā arī +5 kmh ir daudz. 70 kmh zonā pilsētā varētu tos +10 vai + 15, ja visi iemācītos lietot ieskrējiena un bremzēšanas joslas, braukt pa visu riņķveida satiksmi utt ...apskaties - aizvelkās līdz ieskrējiena joslas galam un apstājas, gaidīdams logu. Un tie nav nekādi pensionāri. Nu, ārpus baltās zīmes +15 derētu. Varbūt.
L
Laiks pārkārtot domāšanu!
20 septembrī, 13:09
Interesanti gan, kuru un ko apdraud šie 15 km virs IEDOMĀTĀS drošās robežas?! Auto ražotāji investē miljonus un pat miljardus auto drošas vadāmības sasniegšanā, bet šis kozlo-dujevs izliekas neko nemanām! Ja kaut kas ir pārkārtots greizi un kārtējo reizi ir iekārtots grāvī, tad tas ir jākārto atpakaļ un te nav nekādu attaisnojumu ar "sākotnējo ideju". Speciāli kozlo-dujevam: 1. Kad 19. gadsimta beigās tika izgudrots automobilis, dala cilvēku centās to aizliegt un ierobežot tā ātrumu, lai, braucot, tas nebiedētu zirgus. Sākumā ar likumu bija noteikts, ka pirms automobiļa kādam jāiet un jāvicina sarkans karogs. 1896. gadā starptautiskajā izstādē Londonā pašgājēja ekipāža uzbrauca cienījamajai misis Brigitai Driskolai, kura neveiksmīgi mēģināja aizsargāties no uzbrūkošā briesmoņa ar lietussargu. Auto spēja attīstīt ātrumu 10 km/h. 2. Pirmā soda kvīts par ātruma pārsniegšanu tika izsniegta 1904 gadā, Ohio štatā. Sodītais autovadītājs (Harry Myers) pārvietojās ar 19 km/h.
W
west
20 septembrī, 13:09
Jautājums zāģim un pārējiem pārgudrajiem ''gāzējiem''. Cik ļoti daudz laika jūs esat ieekonomējuši un tādu ļoti kaut ko ievērōjamu dzīvē sasnieguši tieši dēļ tā, ka 27 sekundēs ātrāk pārbraucāt,piemēram, Salu tiltu ? ( 27 sek ir starpība šķērsojot Salu tiltu uz 70 vai 85 , 85-jūsu vēlmju atļautais ātrums).
B
brauc kā krievijā
20 septembrī, 13:09
Tie "steidzīgie" visbiežāk ir ar kompleksiem, mazvērtības kompleksiem un ar "Padomisko domāšanu". Tos elementus visdrõšāk pielikt pie vietas ar naudas sodiem, un jo tie lielāki, jo labāk.
P
pp
20 septembrī, 13:09
vajag sodit ari parlenu brauksanu jo trauce tiem kas brauc uz95nevisuz70
#
###
20 septembrī, 13:09
Nespēju vien nobrīnīties, cik daudziem šķiet, ka kustības drošība = burtakalpiska CSN ievērošana...
V
Vernons
20 septembrī, 12:09
www.ijurists.lv Sadaļā "ziņas", viss par foto radariem un to pekstiņiem un ka ar to cīnīties!
D
dendijs
20 septembrī, 12:09
Ministrs MELO!!!
W
west
20 septembrī, 12:09
Nākamā Timorta un Zebra akcija būs ''Atļaut pārbraukt krustojumu 9 sek pēc sarkanās gaismas ielsēgšanās luksoforā'' ??
M
mk
20 septembrī, 12:09
janicc Pirms 14 min nav jau svarīgi - vai fiksē pie 0 km/h pārkāpuma vai pie 10 km/h pārkāpuma vai pie 15 km/h pārkāpuma. galvenais ir lai būtu skaidri definēti šie nosacījumi ++ palasi Ceļu Satiksmes noteikumus : tur skaidri definēti šie nosacījumi !
J
JanisT
20 septembrī, 12:09
.. Raksta konspekts: .. Tas ir jauki, bet mums tautas viedoklis ir pie pakaļas!
-
-
20 septembrī, 12:09
man pagāšējā nedēļā atnāca sods par 7 km/h pārkāpšanu uz 6 joslu ceļa un pie tam bildē bija redzamas vēl 4 automašīnas, divas no tām pilnībā blakus. vai tad tā nav cilvēku krāpšana, ja radars nevar noteikt kura mašīna ir īsti pārkāpusi ātrumu, un kāpēc atkal melot ka no februāra nepiemēro sodu līdz 10 km/h? P.S. gribētos uzzināt vai pārējie autovadītāji ir arī saņēmuši sodu par šo pārkāpumu, jo tad sanāk ka viens pārkāpums ir izsūtīts uzreiz četriem cilvēkiem.
J
janicc
20 septembrī, 11:09
nav jau svarīgi - vai fiksē pie 0 km/h pārkāpuma vai pie 10 km/h pārkāpuma vai pie 15 km/h pārkāpuma. galvenais ir lai būtu skaidri definēti šie nosacījumi ja reiz ir skaidri definēts ka pārkāpums tiek fiksēts jau ar 1 km/h ko pārkāpj - tad es pa pilsētu braukšu uz 45 km/h un pa šoseju uz 85 km/h - lai man nebūtu jāraustās no katras betona kastes ceļā malā ja tiks skaidri un precīzi pateikts, ka pārkāpumu fiksē ja pārsiendz vairāk par 10 vai 15 km/h - tad braukšu ar tiem atļautajiem 50 un 90 un nestresošu savukārt ja likumā ir rakstīts, ka var sodīt jau no pirmā pārkāptā kilometra stundā, bet kaut kādi poliči vai vitronic man te stāsta, ka mēs parasti tā nedaram - sviests totālais. tad kā man zināt - kurās dienās un vietās viņi to pārkāpumu fiksēs no pirmā pārkāptā kilometra un kad tikai no desmitā? protams - norma ka fiksē tikai pēc 10 vai 15 km/h pārkāpšanas ir krietni loģiskāka. tad tie, kas brauc pēc noteikumiem un vismaz cenšās nepārkāpt - var bez stresa ierakstīties satiksmē un droši braukt ar atļautajiem. savukārt tiem lidotājiem, kam patiek balansēt uz šīs robežas - tā nu viņu pašu lieta.
Ģirts Mazurs
20 septembrī, 11:09
... no februāra neviens administratīvais protokols neesot sastādīts un nosūtīts vadītājiem par pirmo desmit kilometru pārsniegumu... Saņēmu sodu par 57km\h, pie atļautā 50km\h. Vai nu raksta autors ir neizglītots, kam neinteresē kādēļ cilvēki dusmojās, vai arī vienkārši, nekaunīgi melo. Varbūt ieinteresēts melot.
#
###
20 septembrī, 11:09
Pilsoņiem ir visas tiesības likumā atļautā veidā ierosināt/protestēt/cīnīties pret jekādiem likumiem vai noteikumiem, kas ir netaisnīgi.
G
Guntis
20 septembrī, 11:09
interesanti cik viņam atlec par lobēšanu??
C
ch
20 septembrī, 11:09
nu nu baigie paraksti , vaards, uzvaards un pk nef nekaads paraksts , aaksti !
Z
zāģis
20 septembrī, 11:09
Katrā gadījuma Tu sm*rdi vēl vairāk, jo sēdi šajā portālā un vēl atsaucies uz rakstu ar nepamatotiem argumentiem!
.
...
20 septembrī, 11:09
Protests vai nē, bet demokrātiskā valsti pilsoņi, vai to ievēlētie pārstāvji, izvēlas kādi likumi tiks pieņemti un kad. Ja pilsoņus neapmierina situācija kura ir izveidojusies, tad tā jau ir izpildvaras vai lēmējvairas problēma - tā nestrādā tautas interesēs.
H
HARIS
20 septembrī, 11:09
Varbūt vāksim parakstus,ka CSN var neievērot?Nu ne jau pilnībā,bet cik katrs uzskata par vajadzīgu?
L
Lēnais čū
20 septembrī, 11:09
Tagad ir 50 un 90 un sajūta-ja ies mazliet pāri, varbūt neķers, bet ja pieņems to jauno, tad ķipa ofic ir 50 un 90, bet varēs uz 60 un 100 un ja ne radars, bet policis, tad var vēl mazliet vairāk, jo viņš vērtēs subjektīvi, tad uz cik reāli var braukt, lai nav jāpiķo? Sarežģīta matemātika, ne tā? Vai nav labāk kā ir tagad? Pirms radariem braucu līdz 60 ( mazliet zem turēju ) un līdz 100, tagad, kopš tās kastes uz ceļiem, konstanti turu uz 50 un 90. Un neko, esmu pieradis. Nekas jau baigi nemainās, tikai sanāk mazliet lēnāk. Tas protams nav risinājums tiem, kam jāsteidzas un kuri past'vīgi brauc uz 70 un 120-130, bet tādiem kā man der 50 un 90.
W
west
20 septembrī, 10:09
Ja Timrots būtu uztaisījis parakstu vākšanu ar prasību beidzot sakārtot ātruma režīma lietas, noņemt nevajadzīgus ātruma ierobežojumus un tamlīdzīgi, tad es parakstītos PAR un, domāju, būtu ne tikai 10 000 , bet visi 40 000. Nevajag taisīt bērnišķīgas akcijiņas, kurās prasa klaju tiesisko nihilismu-atļaut legāli pārkāpt.
W
west
20 septembrī, 10:09
Latvijas liela problēma ir liels skaits nelīdzsvarotu cilvēku pie stūres. Sistemātiska ātruma pārkāpšana visās vietās, apdzīšana, ignorējot pārējos, klaja ignorance pret pārējiem satiksmē, nelegālu ksenonu lietošana. Un vēl un vēl. Protams,ka tādiem cilvēkiem nav pieņemams tas,ka viņiemliedz izpausties pēc viņiem pašiem pieņemtiem standartiem. Tādi ir tie 10 000 parakstu vācēji, tāds ir Valsts tv žurnālists, kuram būtu jārūpējas par drošību, nevis jāaģitē par anarhiju. Un tādi ir pārsvars šeit komentējošo ''puisēnu''. Bet agri vai vēlu tādus noliks pie vietas un piespiedīs ievērot normālai sabiedrībai nepieciešamās normas.
V
Vernons
20 septembrī, 10:09
Rīga - Jelgava šoseja, Olainē uzstādītais radars, kurš pārslēdz luksoforā signālus ir krimināls uzstādījums. Piemērs, pa pirma joslu brauc vieglais, aiz tā smagais ar ātrumu 70 km/h. Pa otro joslu brauc kāds vieglais ar lielāku ātrumu. Ceļš ir tukšs, labi pārskatāms un gājēju arī tuvumā nava. Deg zaļais signāls. Pēkšņi ieslēdzas sarkanais signāls. Vieglais pirmajā joslā strauji bremzē, smagais arī strauji bremzē un velk melnas svītras ar piekabes riteņiem uz asfalta. Abi apstājas. Pa otro joslu braucējs tā arī aizbrauc. Jautājums, kas sedēs cietumā, ja notiks avārija šī luksofora dēļ. Ir pārkāpti ceļu satiksmes Noteikumi, pie kam to piespiež darīt viss rupjākā veidā, ar strauju bremzēšanu. Uzstādot šādu jauninājumu ir pārkāpsts CSN 10. punkts, kur arī citām personām, satiksmes organizātoriem ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamas situācijas. Izskatās ka Latvijas Valstī ir jāveic atestācija ceļu satiksmes Noteikumu zināšanā tādiem pilsoņiem, kā Lukstiņam, Zivtiņam, Kazlovskim un viņiem līdzīgiem. Domāju, ka neviens no viņiem to nespēs veikt!
Z
Zzs
20 septembrī, 10:09
Mūsu valsts nevar taču bez korupcijas-radari-tilts pār Daugavu,latvenergo,parex utt policijā beidzot -privātbizness? Vai tas tagad legalizēts no CP automedībām uz prrivātradariem?
B
BS
20 septembrī, 10:09
Ak par līdz +10kmh nesoda? Pagājušonedēļ kolēģis saņēma kvīti - 50kmh zonā reģistrēts 61kmh, ar kļūdu (faktiskais) 58kmh, sods 10 lati. Vitronic nauda nāk griezdamās.
W
west
20 septembrī, 10:09
Katrā gadījumā tvnets jorpojām smird, jo dzēš komentārus,kuri nosoda ātruma pārkāpējus. Attiecīgi, tvnet popularizē gan motociklistu patvaļu, gan ātruma pārsniegšanu.
D
diagnoze
20 septembrī, 10:09
Radaru uzstādīšanai var būt dažādi mērķi . Ja tas uzlabotu satiksmes drošību, nekādu protestu nebūtu , bet šeit kā īlens āra lien mērķis iekasēt maksimāli daudz naudas sodu veidā ,aizsedzoties ar it kā drošību. Autovadītāji vairumā jau nav muļķi un parasti apzinās gan riskus katrā ceļa posmā, kā arī gadījumus, kad sods patiešām ir pelnīts.
N
no malas
20 septembrī, 10:09
Piemēram, Ziepniekkalna ielā, braucot ārā no Rīgas ir zīme 70 vienmēr plūsma ir bijusi 85-90 km/h un policisti nekad nav stādinājuši, kaut gan paši regulāri stāvēja pie veikala A7. šobrīd fotoradaru dēļ lielākā daļa brauc nevis ar atļauto ātrumu, bet regulāri pirms fotoradariem sabremzējas un brauc par 10-15 km/h lēnāk par atļauto ātrumu
J
Janis
20 septembrī, 10:09
man uzlika 5Ls sodu par 108km/h uz vidzemes šosejas aiz Ieriķiem. Viet kur var veikt apdzīšanu, jo ir taisns pārredzams ceļa posms. Es apdzenot busu ar piekabi protams ka pārkāpu max pieļaujamo ātrumu. Neviens policists redzot ka pārkāpts ātrums apdzenot neliktu maksāt sodu. Tā kaste jau nesaprot un uzliek sodu. Vai tā ir īstā vieta radaram? Vai tā nav naudas kāšana. Pāris Km atpakaļ ie Ieriķi ar gājēju pāreju vai tomēr tur nebija jāstāv fotoradaram?
W
west
20 septembrī, 10:09
Tas zebras pasākums ir klasisks anarhijas māktu tipiņu izgājiens, kuri pieradusi citiem virsū spļaut un vēlas visatļautību. Pie tam, ja to dara par visas valsts iedzīvotāju nauda,kas ir LTV budžets, tad Timrotam ir jālido no žurnālisteļa vietas.
I
imho
20 septembrī, 10:09
Ārpus apdzīvotām vietām pārsniedzot līdz 20km/h sods ir Ls 5, kam viņš vajadzīgs? šobrīd esošie sodi Ls 5 vērtībā nenosedz pat vēstules sagatavošanas un sūtīšanas izmaksas Apdzīvotās vietās +10km/h un ārpus +20 km/h dod iespēju viegli apsteigt tos, kas brauc lēnāk par atļauto ātrumu un kavē satiksmi
G
gh
20 septembrī, 10:09
Tie nav protesti pareiza demokrātiska rīcība. Uzstādītie radari ir slaukšanas mašīnas, lai piepildītu pie varas esošo kabatas un te nav nekāda sakara ar drošību uz ceļiem. Tie ir kārtējie pie varas esošie murgi un atrunas.
A
Atbilde Ministram
20 septembrī, 09:09
a.god Ministra kungs! Jums vajadzētu pietaupīties ar komentāriem, citēju: "es domāju"... Šajā sakarā atgādināšu, kas rakstīts LR Satversmes 2.pantā: "Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai." Mēģiniet to neaizmirst!
E
E
20 septembrī, 09:09
Ministra kungs, šķiet nav bijis ar auto ārpus LV. Ja tā, tad derētu izbraukt un pavērot kā ar FR ir Eiropā un ASV. Visi jūtama atšķirība no mūsu krūmu ložņām. Un, cik var lasīt ziņās, ka LV stingri atpaliek satiksmes drošībā no citām Eiropas valstīm. Izbbrīna tikai, ka mūsu tautu var slaukt cik vien kāds iedomājas un vienmēr būs kāds, kas aktīvi pieblasos un palūgs papildus porciju. Super latvieši. Tā turpiniet un tautai izdzīvošana garantēta.
L
Labrit, ministra kungs!
20 septembrī, 09:09
Skaidrs, ka protests! ka tad savadak var but? Kapec ar VP piesegsanu kadam privatajam megazaglim jalauj pelnit? Man ir 20 gadu brauksanas stazs, braucu katru dienu, pa so laiku man bija tikai 1 atruma parkapums, bet te, peksni, es kluvu par parkapeju 8 menesu laika, jo man piefikseka +10 kmh parkumu uz cetrjoslu cela Juglas ielaa.... Es jau ta visu laiku censos lietot kruiza kontroli un skatos spidometra, jo negribas maksat CP atbalstitajiem zagliem, bet , luk, viena maza neuzmaniba, viena maza kludina pilnigi nevainigaa situacija, uz pilnigi drosa, atgadinasu, cetrjoslu cela (Juglas iela) un 10Ls jau noslaukti! Vai satiksme bus labaka, ja es tagad vilksos uz 40kmh, lai tikai nenorautu tos 10Ls par neko? Vai strauji bremzesu, kad ieraudzisu radaru - tas bus drosi? Pats savam acim redzeju, ka pie Coca Cola (nezinu ielas nosaukumu), ari uz cetrjoslu ielas, viens bija ieskrejis otram aizmuguree, tiesi pretim pasleptam radaram... un kapec? Protams, tapec, ka strauji bija bremzejis, ieragot to.... Ta ka +15km/h ir saprtiga robeza, jo, ja to pienems, es nebrauksu speciali ar 65 atlauto 50km/h vietaa, es vienkarsi pieversisu vairak uzmanibu celam, bet neblenzisu tupi spidometraa, lai tikai par neparko nebutu jamaksaa 10Ls. Un Timrotam ir taisniba - CP vajadzetu fikset mazos parkapumus un izvertet (ja vini tikai uz to ir spejigi). kaut gan man ir vel viens piemers labam CP darbam. Braucot pa Ventspils soseju, pie Tukuma, apdzinu kolonu, kas noteikti raustijas no radariem un vilkas ar apmeram 85km/h... man apdzenot bija ap 110, par ko ari mani aptureja CP, tacu parunajot un noskaidrojot, ka es veicu apdzisanu, CP piekrita, ka tas nebija apdraudejumus apkartejiem, bet apdzisanas manevrs un palaida, pabridinot... Bet radaram es liktos par nenormalu parkapeju un atkal butu 10 Ls jamaksaa Teilans&Zivtins kompanijai. Radariem ir jabut, bet ar toleranci, kaut vai tie pasi 15km/h, tiem jabut bistamajas vietas, labi saredzamiem un jabut CP vai Valsts apkalposanaa!
E
ES
20 septembrī, 09:09
Kozlovskis uzsver , ka liidz arradariem ir paarointeeta policistu darbiiba ... Uz ko ir paarointeeta - ko vini tagad dara citu - tieshi KO ?
A
Alex
20 septembrī, 09:09
Nu ko, iekšlietu ministr, uzrīko aptauju cietumniekiem, mošk viņiem kāds viedoklis par cietumu slēgšanu būs....
K
krūms
20 septembrī, 09:09
10k ielu huligānu viedoklis jau tiek dēvēts par pilsoņu iniciatīvu. Super!
N
neo
20 septembrī, 09:09
ko tas kozjools du irsh- man atnaaca klvits +6km- 10ls komoon- noskaidro faktus un tad runaa veciit
K
kur tadu jefinju, var saima ielikt !
20 septembrī, 09:09
Kāda starpibā, jau tautai kaut kas nepatīk , tad tauta atri apvienojās un ar kopīgiem spēkiem to izdara gan likumigi gan ar neatļautiem paņēmieniem. Tas jau tika pašā sākuma redzams, kad tikka uzstādīti pirmie fotoradi, kurus ātri vien aizskrāsoja, pfff. Gribētu redzēt to cilvēku, kas nakts laikā apdzīvotā vietā brauks uz 50 km/h netraucējot nevienam izņemot fotoradarus ! viņs vispār domā ko runā vai sākuma runā un tad domā !?
S
soda punktus
20 septembrī, 09:09
Vajag soda punktus tiem kuri plēš kā nelabie un viņiem vienalga vai jāmaksā, vai nē. Ja soda punktus nevar piestādīt, tad nenormālu sodu pēc trešā lielā pārkāpuma, tā lai saprot ka nevar plēst.
D
DDD
20 septembrī, 09:09
Visā Eiropā darbojas nerakstīts likums - līdz +20 nesoda. Faktiski, visur tā arī brauc. Ir pat valstis, kur par ātruma pārkāpumu līdz 20km/h nav paredzēts vispār nekāds sods. Tikai pie mums latvju bāleliņus var slaukt tikai tāpēc, lai kāds uz to nopelnītu.
M
mxm
20 septembrī, 09:09
A kur problēma pie pārvietojamiem radariem izlikt teiksim 200m apdzīvotā vietā iepriekš brīdinājuma zīmi (kas arī ir pārvietojama) m? Pārvieto radaru citur paņem to zīmi līdz un atkal uzliekat pirms tās vietas kur atrodas radars. Cik ta viņas vajag tādas zīmes? Tūkstošiem vai? Tak cik ta tur ir tie reāli pārvietojamie radari, 56 laikam nu labi da kaut 100. Kur problēma 200 zīmes uzražot no tās nauads ko iekasējuši par pārkāpumiem.
M
Miķelis
20 septembrī, 09:09
Nu ok varat jau cepties par to ka slēpj tos radarus krūmos, aiz stabiem utt. BET vai esat jau aizmirsuši kā CP slēpās ar saviem fēniem rokās? Tak taspats jau vien bija, vai tad kad iebūvēja auto radarus kas izmēra ātrumu pretimbraucošajiem auto. Tak ja brauci virs 105 km/h apzinājies ka patāv iespēja ka tevi apturēs un sodīs CP. Labi ok piekrītu ka sodīt jau pat pie +3 km/h nu ir tā piekasīgi un stulbi. Bet ja tevi pieķer ar +20 un vairāk, nu te nugan vainot tos radarus ir muļķīgi, paši vien esat vainīgi ja tik daudz pārsniedzat ātrumu. Un noteikumi ir būtībā jāievēro jebkurā ceļa metrā.
L
LOL
20 septembrī, 09:09
Ko tas Kozlodoevs tur irš, Man ir 2 soda kvītis, kur ir : viemai 5ls par 6km parsniegšanu, otrai par 8km/h. Kādi tur 10km/h zāli savilcies? Un Ko Zivs par to domā???
#
###
20 septembrī, 08:09
Tas ir nevis protests, bet veselais saprāts! Jo autovadītāji, atšķirībā no naudas kāšejiem, ir ieinteresēti reālā kustības drošībā, nevis formālā burtakalpībā. Piemērs iz dzīves - Granīta ielā, pie TEC 2, gadu gadiem stāvēja zīme 70km/h. Un tagad bieži pārvietojamais radars. Bet laikam īsti labi nevedās ar ķeršanu, jo tagad tā nomainīta uz 50 km/h. Iznāk, ka tas, kas vakar bija pilnīgi droši un atļauts, šodien ir apdraudošs un sodāms?!
S
say:
20 septembrī, 08:09
Kazlovski, tu esi 1, bet parakstīja vairāk nekā 10 000 tāpēc aizveries un netēlo gudro
A
atbalstu Latkovski !!!
20 septembrī, 08:09
kur uzrodas pārvietojamie FR, tur sāk pazust ātruma ierobežojuma zīmes; vai tas ir baigi droši, ko? varbūt ceļa zīmes atjaunot ir baigi lēti, ko? tāpēc obligāti vajag brīdinājuma zīmes arī pirms pārvietojamajiem FR, kozlovski, vai tiešām to tik grūti ir saprast, ja jau tie pārvietojamie FR nav domāti peļņai, kā tu melīgi to apgalvo
J
jaaanis7
20 septembrī, 08:09
Kozlovskis domā, ka ir par visiem gudrāks, ka viņa viedoklis ir vispareizākais. Bet galu galā, ja vairākums vēlas +15 km/h, tad tas IR jāņem vērā.
Ā
ādolfs
20 septembrī, 08:09
Bet ja arī radari tiktu izvietoti peļņas nolūkos. Nu kas tur slikts? Pamatuzdevums tāpat tiek izpildīts. Pārkāpēji tiek sodīti, un viņu cāļu smadzenēs pamazām tiek iestrādāts reflekss ka noteikumi ir jāievēro VISUR! Protams, labāk būtu ja lielāka daļa peļņas nonāktu valsts kasē, bet neaizmirsīsim ka valsts neko tajos radaros nav investējusi (vismaz šī projekta ietvaros).
V
Vernons
20 septembrī, 08:09
Kozlovskis melo! Foto radara kvītis nāk no pimā kilometra, tas ir +1 un sods autobusam Ls 10. Nav nekada starpība vai Tev nākas braukt ātrāk + 20 zīmes 70 vietā, sods arī ir Ls 10. Ātrumi ir jaievēro,jo pie noteiktiem ātruma limitiem ir spēkā CSN, bet satiksmes organižētāji ir pārcentušies saliekot ceļa zīmes. Kozlovskim un viņam līdzīgiem ir daži jautājumi, kāpēc CSN ir "miruši" punkti 70., 73., 77. un 118.4.! Kopš kura laika CSN ir jaievēro katram otram satiksmes dalībniekam un kāpēc ceļu satiksmes Noteikumos nav sadaļa "Brīdinajuma signāli". Bet STOP signāls pēc CSN prasībām ir paredzēts ar augšup paceltu roku. Ātruma limiti ir jau noteikti tīri tehniski autobusiem 100 km/h, smagajiem 90 km/h! Paceliet ātruma limitu Latvijā smagajiem 90 km/h un tad tiekiet galā ar vieglajiem. Bardaku esat radījuši Jūs, kas nekad nav vadījuši transporta līdzekļus peļņas nolūkā.
V
Vitronic Bankrot
20 septembrī, 08:09
Mums ledusskapji pietiks :)
.
...
20 septembrī, 08:09
Riski drošībai ir saskatāmi tikai pērkamos ierēdnīšos.
N
Nīgrais
20 septembrī, 08:09
Kā bijis, tā arī palicis Kozlodojevskis.
Māris Jankovskis
20 septembrī, 08:09
Klaji meli attiecībā par 10km/st.Man ir protokols par 96km/st. 20.08 2012. MINISTRS MELLO.
M
mehs
20 septembrī, 08:09
mašīnām ir kaitīgi tik lēni braukt, veselīgi tām ir braukt ar +30
C
cimuss
20 septembrī, 08:09
10 000 VIEDOKLIS pret ministra VIEDOKLI... normāla un saprotama attiecība par to, kam taisnība... vēl varēja pierakstīt, ka parakstītāji ir agresīvākie no braucējiem un potenciāli satiksmes drošības mazinātāji, psihiski nelīdzsvarotie pie stūres.... nu un vēl kaut ko... tie 10 000 neko nesaprot, tikai protestē, bļaustās.... bet, kad iet runa par radaru ieviesējiem, tie ir MALAČI, TAISNIE, PRĀTĪGIE... tā turpināt, no augstāka krēsla viss labāk redzams
A
Andris
20 septembrī, 08:09
Ministra kungs ! Nejauciet ātrumu pilsētā , kur tas varētu būt + 5 km/h , bet ja fotoradari uzstādīti uz ceļa ar divām joslām uz jaunu segumu , tad piedodiet man , bet tur jau zīmi būtu jaliek vismaz 100 km/h un tur radari varētu strādāt +15 km/h režīmā , jo būsim konsekventi , vidējais ātrums uz ceļiem tāpat ir ap 110 km/h , pateicoties kam nenotiek ceļu negadījumi dēļ tiem 10-15 % šoferu lūzeru , kuru striktais ātruma ievērošanas režīms rada ne mazums avārijas situāciju uz ceļiem , ziniet , i----tu , kas principiāli neievēro satiksmes noteikumus ir ap 5 % , tad tos vajag izķert un sodīt , jo viņi arī ātrumu pārsniedz par 20-50 km/h un viņi tāpat uzrausies , bet ja gribam sadzīvot ar radariem , tad jāmaina attieksme , bet dotajā momentā radaru uzstādīšana tiek veikta tādās vietās , kur var nopelnīt , na redzēts neviens radars pie skolām , pie gājēju pārejām , jo šoferi pa lielam zin , kur var uzspiest uz pedāli , kur nevar , tādēļ tādās vietās nav iespēju nopelnīt , jo tur viss ir kārtībā , bet no 1000 gadīsies viens i----s , kas būs par iemeslu dažādām spekulācijām .
J
juris
20 septembrī, 08:09
Var tikai apbrīnot Kozlovska izteikto.....
F
Fosdyke
20 septembrī, 08:09
Ja tolerance ir +10 km/h, tas ir pilnīgi OK. Neko tur mainīt nevajag... +15 km/h jau ir par daudz.
T
to-666
20 septembrī, 08:09
Esmu nopelnījis pirmo 10ls sodu uz salu tilta un biju vainīgs----esmu pilnīgi pārliecināts, ja būtu policists samaksātu krietni vairāk, jo pie zaļajām vestēm bija tā, ja nedod uz rokas tad maksā pēc pilnas programmas un tagad redzu ka policisti mūs regulāri apkrāpa jo prasīja vairāk. Ir jau gan arī melnajos punktos--
V
visarions
20 septembrī, 08:09
Protams,ka protests,un pie tam ļoti pamatots! Un ko tad Jūs gaidījāt,ministra kungs? Pateicības vēstules un aplausus? Tad vēl ilgi būs jāgaida,ja šādi tiks slēgti līgumi,pārkāpti dažādi noteikumi,ignorēts sabiedrības viedoklis un pasākums,kura mērķis ir definēts kā kustības drošības uzlabošana,pārvēršas par naudas pelnīšanas pasākumu. Varbūt esmu palaidis to garām,jo nav laika caurām dienām sēdēt pie datora,dodiet beidzot skaidru informāciju par negadījumu samazināšanos uz ceļiem (it īpaši "melnajos punktos") kopš radaru ieviešanas. Ja Jūs to nevarat,tad Jūs neesat savā vietā.
B
bubis
20 septembrī, 08:09
Kozlovskis=Trockis!!!
J
jibiorio
20 septembrī, 08:09
Rihard, nepārdzīvo - Vitronic (Traffic) loceklis jau sen vasarā televīzijā pateica, ka ātrums, ka pārsniegts par 10 km/h stundā, vairs netiekot fiksēts. Viņiem tas stipri vienkāršāk notiek...
H
hehe
20 septembrī, 08:09
Visai augšai ir par jums nospļauties.Nauda nesmird un kazlēns noteikti ir pie siles.Pie siles ir daudzi ,un tāpēc nekas nekustēsies un nebūs.Neceriet,ka kaut kas notiks.Nu nebūs ,jāīsteno nevardarbīgās pretošanās programma.Viņa bija gatava,tikai neatceros kad.
H
20 septembrī, 08:09
Ja... "..viņš gan nepiekrīt viedoklim, ka privātais uzņēmums šajā sektorā pelna,..", tad - viņš ir GLUPS! ,... jo privātais uzņēmums tiek dibināts tikai ar vienu mērķi - PELNĪT!
V
Valdis
20 septembrī, 08:09
Ja savulaik ceļu policistiem aizliedza slēpties krūmos,tad kāpēc šobrīd ir pilnas grāvjmalas un krūmi ar fotoradariem?Kur atsķirība?
A
acīgais
20 septembrī, 08:09
Pasakiet kāds,pret ko tauta neprotestēs? Ja nu vienīgi pret algas pielikumu un darbalaika samazināšanu...
Andris Jansons (KEPKE)
20 septembrī, 08:09
Vienmēr esmu teicis problēmas ir nepareizās ceļa zīmēs, kad rekomendētā ātruma vietā liek zīmes maksimālais ātrums. Fotoradari cik es esmu redzējis ir novietoti aiz krustojumiem, aiz gājēju pārejām un aiz bīstamajiem posmiem.. jēga jau nav lai auto piebremzē pēc bīstamā punkta, bet gan pirms. Un pārsvarā pārvietojamie fotoradari atrodas vietās, kur ātruma zīmes ir neadekvātas, kur varēja būt 90 vai 70, bet dēļ tā, ka nav vienā pusē metāla margas, tad uzliek zīmi -20km/h. Un cilvēki taisnā posmā, bez riskiem protams nevilksies kā gliemeži.
.
...
20 septembrī, 08:09
kamēr radari tik tiešām tiks likti peļņas nolūkos, tikmēr šī sāga nekad nebeigsies. ja tās kastes tiek slēptas aiz objektiem un knipsē no aizmigures, tad kur šeit ir prevencija? vadītājs pat nenojauš ka ticis nofiksēts! bet citādi es radaros neko sliktu nesaskatu, tā ir laba metode vadītājiem likt braukt piesardzīgāk.
R
Raimis
20 septembrī, 08:09
Kas tās par muļķībām, es aizvakar saņēmu vēstuli ar 9km/h pārkāpumu un 10 ls! Tas ministrs galīgi nav informēts.
A
Aha
20 septembrī, 08:09
Ministra k-gs! Nu nevajag tautai stastit, ka balts ir melns!!! Sabiedriba tapat loti labi saprot, ka karalis ir tomer pliks!!!
6
666
20 septembrī, 07:09
Sāksim ar to,ka Zivtiņš solīja fotoradarus,pirmām kārtām,salikt melnajos punktos,bet ,kā izrādās,nevienā melnajā punktā nav salikti fotoradari!!!!!Fotoradari tiek stutēti un slēpti vietās,kur var iekasēt sodus,tad kā šo darbību nosaukt,ja ne par slaukšanu?!
© TVNET. Visas tiesības paturētas