Klasiskais septītais žigulis aizripo vēsturē (123)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/LETA. TVNET kolāža

Krievijas lielākā autobūves kompānija «AvtoVAZ» pirmdien paziņoja, ka pārtrauks ražot vienu no pagājušā gadsimta klasiskajiem modeļiem «Lada 2107», kura pārdošanas apjoms piedzīvojis dramatisku kritumu. «Pieprasījums pēc klasikas ir ievērojami krities. Ir pienācis laiks atvadīties,» norādīja uzņēmuma preses pārstāvis Igors Burenkovs.

«Lada 2107», kas Eiropā tika pārdots ar «Riva» zīmolu, ražošanas laikā bija «AvtoVAZ» ātrākais un vissportiskākais modelis.

Šis automobilis bija atjaunināta versija «2101» modelim, ko sākotnēji Padomju Savienība ražoja sadarbībā ar Itāliju, par bāzi izmantojot «Fiat 124» automašīnu.

«AvtoVAZ» vēsta, ka «Lada 2107» pārdošanas apjoms šā gada pirmajā ceturksnī sarucis par 76%, patērētājiem izvēloties tirgus piedāvātos jaunākos modeļus.

«Lada» zīmola automašīnas šobrīd ražo «AvtoVAZ» izveidotā alianse ar Francijas un Japānas autobūves grupu «Renault-Nissan».

«Renault-Nissan» patlaban ir procesā, lai Krievijas autoražotājā iegādātos kontrolējošu akciju daļu. «Renault» 2008.gadā iegādājās 25% «AvtoVAZ» akciju.

«Lada 2107», kas ziedu laikos tika ražots vairākās valstīs, sākot no Meksikas un beidzot ar Brazīliju, mājvieta pēdējos gados bijusi Iževskas rūpnīcā.

Šī rūpnīca tagad plāno ražot «Lada Granta» četru durvju sedana modeli, ko «AvtoVAZ» šā mēneša sākumā uzsāka izlaist sadarbībā ar «Renault-Nissan».

Komentāri (123)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu