Uzņēmums: Jāņi visbiežāk iegādājas «Volkswagen» un «Audi» markas automašīnas

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Visbiežāk Jāņi dod priekšroku vācu autobūves ražojumiem un līzingā iegādājas «Volkswagen» un «Audi» markas automašīnas, kam seko «Toyota» un BMW auto. Jāņi ir noslēguši 4% no pašlaik aktīvajiem auto līzinga līgumiem ar bankas «Citadele» līzinga kompāniju «Citadele līzings un faktorings».

No «Volkswagen» ražojumiem Jāņi visbiežāk iegādājas «Passat» un «Caravelle» un tikai atsevišķos gadījumos izvēlas «Volkswagen» klasiku - kādu no «Golf» modeļiem. Savukārt, izvēloties «Audi» markas automašīnas, Jāņi pārliecinoši priekšroku dod A6 modeļiem, liecina «Citadelē» noslēgtie līgumi par auto iegādi līzingā. Starp populārākajām līzingā iegādāto auto markām ir arī «Toyota», BMW un «Opel» automašīnas.

«Citadele līzinga un faktoringa» valdes priekšsēdētājs Pēteris Plaudis paziņojumā medijiem skaidro, ka Jāņu auto izvēle iet roku rokā ar kopējo statistiku par Latvijas iedzīvotāju izvēli. Ceļu satiksmes drošības direkcijas statistika liecina, ka populārākās auto markas Latvijā arī ir «Volkswagen» un «Audi». «Citadeles» dati liecina, ka, iegādājoties auto līzingā, pirkumi ir pārdomāti un atbildīgi, priekšroku dodot praktiskiem auto, savukārt luksusa klases auto tiek iegādāti retos gadījumos.

No kādreiz tik populārajām luksusa klases apvidus automašīnām ar «Citadeles» līzinga finansējumu Jāņi iegādājušies tikai vienu «BMW X5» un vienu «Land Rover Range Rover» auto.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu