Tagad reklāma var sasniegt arī viedtālruņu un planšetdatoru lietotājus

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: «Reuters»/«Scanpix»

Pieaugot mobilo ierīču un mobilā interneta lietotāju skaitam, Latvijā ir attīstījusies jauna biznesa niša un radīta jauna, inovatīva platforma reklāmas izvietošanai portālu mobilajās lapu versijās, pastāstīja uzņēmuma «21AD» vadītājs Ģirts Prodišķis.

«Latvijas lielāko mobilo sakaru operatoru dati liecina, jau tagad Latvijā ir vairāk nekā pusmiljons viedtālruņu lietotāju, kas apvienojumā ar pieejamu un ātru mobilo internetu rada situāciju, ka aizvien vairāk lietotāju izmanto portālu mobilās versijas. Līdz šim šo portālu uzturētājiem vajadzēja lauzīt galvu, kā sasniegt šo auditoriju ar reklāmas palīdzību. Tagad risinājums ir «21AD» radītā mobilās reklāmas platforma, kas nodrošina reklāmas karogu izvietošanu un to, lai tie veiksmīgi atvērtos gan viedtālruņos, gan planšetdatoros,» skaidroja Prodišķis.

«21AD» piedāvātā mobilā reklāmas platforma apvieno Latvijas portālu mobilo lapu versijas, nodrošina vienotu un centralizētu reklāmas plānošanu un reklāmas karogu (banneru) izvietošanu, auditorijas analīzi un segmentāciju, kā arī reklāmas karogu statistikas uzskaites rīku.

Prodišķis arī pastāstīja, ka mobilās reklāmas izstrādē jāizmanto salīdzinoši jaunu tehnoloģiju HTML5, kas Latvijā līdz šim nav bieži izmantota.

«Reklāmu var uztvert dažādi. Mūsuprāt, reklāma ir gan interesanta, gan arī tā var uzlabot omu, vienlaikus piedāvājot cilvēkiem iespēju iepazīties ar jauniem produktiem un uzzināt noderīgu informāciju, piemēram, kur un kad ir sākušās izpārdošanas utt. Sevišķi nišas portālos ir raksturīgs tas, ka reklāma arī veiksmīgi papildina saturu,» uzskata Prodišķis.

Pirmais uzņēmuma «21AD» piedāvātais risinājums jau ir redzams un pieejams mobilo sakaru pakalpojuma sniedzēja «Tele2» jaunākās kampaņas »«Tele2» planšetdatori» ietvaros.

Viņš norādīja, ka 21AD sevi piesaka kā modernu un inovatīvu reklāmas platformu, kas savā darbībā izmanto jaunākās tehnoloģijas, globālo pieredzi un zināšanas par Latvijas interneta tirgu.

«21AD reklāmas platforma apvieno gan Gemius publicētos lielākos portālus Latvijā, gan virkni nišas portālu. Tā reklāmdevējs var sasniegt ne vien plašu – līdz pat 300 tūkstošiem – maksātspējīgu, bet arī specifisku, nišas auditoriju,» stāstīja Prodišķis.

Mobilo ierīču popularitātes straujo pieaugumu apliecina arī fakts, ka globālā mērogā 2012.gada ceturtajā ceturksnī sociālās saziņas tīkls «Facebook» visvairāk lietots, izmantojot mobilās ierīces. «Facebook» pastāvēšanas vēsturē tā bija pirmā reize, kad mobilo lietotāju skaits pārsniedza tradicionālo lietotāju skaitu.

* Šis ir apmaksāts reklāmas raksts.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu