«All Media Baltics» sāk izstrādāt vienotu digitālo platformu Baltijas valstīs

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Baltijas valstu mediju grupa «All Media Baltics» («AM Baltics») sākusi īstenot vairāk nekā desmit miljonus eiro vērtu investīciju programmu, kuras laikā tiks izstrādāta arī vienota digitālā platforma Baltijas valstīs, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Viņi norādīja, ka jaunā digitālā platforma apvienos visu «AM Baltics» uzņēmumos radīto saturu un nodrošinās tam piekļuvi dažādās ierīcēs, izmantojot arī platformas lietotnes.

Vadīt «AM Baltics» digitālas platformas izstrādi uzticēts «All Media Latvia» («AM Latvia») digitālo projektu daļas vadītājai Sniedzītei Vilmanei, kura turpmāk darbosies arī «AM Baltics» vadības komandā, ko vada «AM Baltics» valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons.

Jaunās platformas izstrādi un ieviešanu plānots veikt 2018.gada pirmajā pusgadā.

Danons norādīja, ka ar jaunās digitālās platformas izstrādi uzņēmums aizsācis jaunu attīstības psomu. «Esam gandarīti, ka šīs platformas izstrādes vadību varam uzticēt vietējiem profesionāļiem, kuri ar savu līdzšinējo darbu ir apliecinājuši spēju izprast mūsdienu prasīgā satura lietotāja vēlmes un rast to piepildījumam atbilstošus risinājumus. Tikai pirms diviem mēnešiem tika pabeigta MTG Baltijas biznesa iegāde un izziņoti mūsu investīciju plāni. Esmu patiesi gandarīts, ka tik īsā laikā esam spējuši uzsākt tik unikāla projekta izstrādi kā jaunā digitālā platforma, kas būs nozīmīgs ieguvums visam Baltijas reģiona mediju un reklāmas tirgum,» pauda Danons.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka šā gada 18.oktobrī noslēdzās MTG Baltijas biznesa pārdošana starptautiskajai aktīvu pārvaldīšanas kompānijai «Providence Equity Partners» («Providence»). Bijušie MTG uzņēmumi Baltijā, tostarp TV3, LNT, «Viasat», «Star FM» un «Smart AD», darbojas kā viena organizācija nosaukumu «All Media Baltics».

«Providence» izpilddirektors Karims Tabets toreiz norādīja, ka pirmajā darbības gadā «Providence» plāno ieguldīt «All Media Baltics» uzņēmumu attīstībā vairāk nekā desmit miljonus eiro, lai radītu jaunus produktus un pakalpojumus pieaugošo klientu prasību apmierināšanai. «Investīcijas dos iespēju izstrādāt pilnīgi jaunus produktus un vienlaikus nodrošināt augstas kvalitātes ziņu un izklaides satura pieejamību dažādās platformās,» uzsvēra «Providence» izpilddirektors.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu