Pētījums: Sociālos tīklus un lietotnes saziņā ar uzņēmumiem aktīvāk izmanto sievietes

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Sociālos tīklus un lietotnes saziņā ar uzņēmumiem aktīvāk izmanto sievietes, liecina «DNB Bankas» veikts pētījums.

Tostarp, piemēram, «Facebook» un «Twitter» saziņas iespējas sievietes izmanto 51% gadījumu, bet «Skype» un «Whatsapp» izvēlē sieviešu īpatsvars veido 62%.

Aptaujātie Latvijas iedzīvotāji attālināti rakstveidā visbiežāk sazinās ar telefona operatoru, televīzijas, elektrības un citu pakalpojumu sniedzējiem. Kopumā ar regulāro pakalpojumu sniedzējiem sociālajos tīklos vai caur lietotni jautājumus risina 59% vīriešu un 41% sieviešu.

Otra populārākā nozare, ar kuru iedzīvotāji sazinās attālināti rakstveidā, ir ar ēdināšanu saistīti uzņēmumi. Ar maltīti saistītus jautājumus aktīvāk attālināti rakstveidā risina sievietes - 68%, bet vīrieši - gandrīz uz pusi mazāk.

Izklaides un kultūras iestādes kopumā ir trešā populārākā iestāžu un uzņēmumu grupa, ar kurām aptaujātie Latvijas iedzīvotāji sarakstās, izmantojot sociālos tīklus un lietotnes. Kopumā šos kanālus izmanto katrs ceturtais respondents, turklāt izklaides un kultūras notikumu jautājumos sievietes un vīrieši ir vienlīdz aktīvi.

Saziņā ar skaistumkopšanas iestādēm īpaši dominē sievietes, tāpat sievietes nedaudz biežāk kā vīrieši attālināti sarakstās ar veselības aprūpes iestādēm. Tikmēr vīrieši attālināti aktīvāk sarakstās ar finanšu un valsts iestādēm.

Pēc «DNB Bankas» pasūtījuma aptauja īstenota 2017.gada aprīlī, un tajā piedalījās 500 respondentu no visas Latvijas vecumā no 18 līdz 65 gadiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu