T, 17.08.2022.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Latvijā ieradies Q7, kas ar pilnu tvertni spēj nobraukt 1410 km

TVNET
Latvijā ieradies Q7, kas ar pilnu tvertni spēj nobraukt 1410 km
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Publicitātes foto

Latvijā nonācis pasaulē pirmais plug-in hibrīdauto ar dīzeļdzinēju un quattro piedziņu. Tas ir pilna izmēra SUV Audi Q7 e-tron, kas ar pilnu degvielas tvertni un uzlādētām baterijām var nobraukt līdz pat 1410 km. Automobiļa kombinētais CO2 izmešu daudzums ir 48-50 g/km, bet oficiālais degvielas patēriņš - mazāk nekā 2l/100km.

Audi uzlādējamais hibrīdauto Q7 e-tron ir sportisks, ērts un tajā pašā laikā ļoti ekonomisks. Automobilim ir V6 dīzeļdzinējs ar 258 ZS un 600 Nm, un elektromotors, kura maksimālā jauda ir 94 kilovati jeb 127 ZS. Auto spēj paātrināties no 0 līdz 100 km/h 6,2 sekundēs un maksimāli attīsta 230 km/h, pie tam ar elektromotoru vien apvidnieks var attīstīt 135 km/h.

Audi Q7 e-tron quattro litija jonu akumulatoru var uzlādēt vairākos veidos. Ātrai uzlādei var izmantot īpašās ātrās uzlādes stacijas vai arī industriālās kontaktligzdas. Akumulatoru iespējams uzlādēt 2,5 stundās, izmantojot augstsprieguma jaudu. Pieslēdzot auto pie parastās sadzīves kontaktligzdas, jārēķinās ar to, ka uzlāde prasīs 8 stundas. Pateicoties rekuperācijas procesam, akumulators daļēji uzlādējas arī braukšanas laikā. Papildu efektivitātes komponents ir standarta siltuma pārvaldības sistēma ar iebūvētu siltumsūkni, kas ļauj lieko siltumu no elektriskās piedziņas komponentiem novadīt uz auto salonu, tādējādi nodrošinot ātrāku salona sasilšanu un komfortablāku braukšanu, jo īpaši ziemas mēnešos.

Audi Q7 e-tron parasti sāk darboties elektriskajā režīmā, taču tālāk vadītājam ir iespēja izvēlēties starp trim braukšanas režīmiem. Izvēloties EV režīmu, auto brauc elektriski, hibrīda režīmā vadības sistēma lielākoties pati brīvi izvēlas braukšanas veidu, savukārt akumulatora uzglabāšanas režīmā elektroenerģija patērēta netiek.

5,05 m garā Audi Q7 e-tron interjers ir visietilpīgākais automobilis savā segmentā ar vietu pieciem pasažieriem un 890 litru bagāžas nodalījumu. Hibrīda eksterjera dizainu raksturo tādas detaļas, kā vienrāmja radiatora reste un uzsvars uz riteņiem. Visas līnijas ir asas un precīzas, izceļot automobiļa platumu. Q7 e-tron ir aprīkots ar 19 collu diskiem, un tā priekšējie lukturi ir trīsdimensionāli, gaismām veidojot bultu formu.

Audi Q7 e-tron akcents ir Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma standarta aprīkojumā – tas ir pilnībā digitāls instrumentu panelis ar 12,3 collu ekrānu. Vadītājs var iegūt dažāda līmeņa informāciju, tostarp specifiskus e-tron rādījumus, piemēram, jaudas mērītāju. Turklāt instrumentu panelī ir parādīti arī elektrības plūsmas rādījumi, attālums, ko var nobraukt ar elektrību un degvielu, kā arī akumulatora uzlādes līmenis.

Audi Q7 e-tron bāzes versija Latvijā maksās no 82 700 eiro.

Foto: Publicitātes foto
Tēmas
Nepalaid garām!
Uz augšu