LMT peļņa pērn - 17,201 miljons eiro; apgrozījums pieaug par 4,8%

SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT) ēka

FOTO: Lita Krone / LETA

Mobilo sakaru operatora «Latvijas Mobilais telefons» (LMT) apgrozījums pagājušajā gadā pieauga par 4,8% salīdzinājumā ar 2014.gadu un bija 151,347 miljoni eiro, bet kompānijas peļņa samazinājusies par 12,1% - līdz 17,201 miljonam eiro, liecina datubāzē «Lursoft» publiskotā informācija.

Tostarp LMT ieņēmumi no sakaru tīkla un viesabonēšanas 2015.gadā bija 104,777 miljoni eiro, kas ir par 8,5% mazāk nekā 2014.gadā, ieņēmumi no pārdotajām precēm un pakalpojumiem - 34,047 miljoni eiro, kas ir pieaugums 2,5 reizes, ieņēmumi no starpsavienojumiem - 16,92 miljoni eiro, kas ir kritums par 17,2%, bet piešķirtās atlaides veidoja 4,397 miljonus eiro, kas ir pieaugums par 3,8%.

Savukārt LMT koncerna apgrozījums pagājušajā gadā pieauga par 11,4% un sasniedza 179,519 miljonus eiro, bet koncerna peļņa palielinājās par 0,5% un sasniedza 22,194 miljonus eiro.

Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka LMT peļņa pagājušajā gadā samazinājusies saistība ar amortizācijas atskaitījumu un nolietojuma pieaugumu, sekojot iepriekšējo gadu investīcijām jaunākās paaudzes datu tīkla attīstībā.

Pagājušajā gadā LMT tehnoloģiju attīstībā investējis vairāk nekā 25 miljonus eiro.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, pagājušā gada beigās LMT tīklā bija 1,13 miljoni pieslēgumu, kas ir par 19,4 tūkstošiem vairāk nekā gadu iepriekš.

2014.gadā LMT strādāja ar 144,47 miljonu eiro apgrozījumu un guva 19,579 miljonu eiro peļņu, savukārt LMT koncerna apgrozījums 2014.gadā bija 161,177 miljoni eiro, bet peļņa - 22,078 miljoni eiro.

LMT koncernā ietilpst arī «LMT Retail&Logistics» un «ZetCOM», kas strādā ar zīmolu «Amigo».

LMT ir vecākais Latvijā strādājošais mobilo sakaru operators. Pašlaik operatora īpašnieki ir «Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs» (23%), Latvijas elektronisko sakaru sniedzējs «Lattelecom» (23%), Latvijas valsts Satiksmes ministrijas personā (5%), kā arī skandināvu «TeliaSonera» (49%).

Uz augšu