«Instagram» apsteidz «Twitter» ar 300 miljoniem lietotāju

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Sociālais tīkls «Instagram» trešdien paziņojis, ka tam ir vairāk nekā 300 miljoni lietotāju.

Pirmo reizi «Instagram» ir apsteidzis mikroblogu vietni «Twitter», kurai septembra beigās bija 284 miljoni aktīvu lietotāju.

«Pēdējo četru gadu laikā, kas sākās kā divu draugu sapnis, ir pāraudzis globālā kopienā, kurā ik dienu notiek dalīšanās ar 70 miljoniem fotoattēlu un video,» savā blogā paziņoja «Instagram» izpilddirektors Kevins Sistroms.

»«Instagram» ir vieta radošumam visās tā formās, vieta, kur var atrast visu, sākot no attēliem ar Nīlas upi līdz jaunākajiem «Herschel Supply» somu modeļiem, vai ielūkoties Teiloras Sviftas prātā,» piebilda Sistroms.

Viņš norādīja, ka «Instagram» drīzumā sāks izmantot «apstiprinošus simbolus slavenībām, sportistiem un preču zīmēm,» lai lietotāji zinātu, ka viņi seko īstajiem cilvēkiem, nevis viltvāržiem.

«Šie simboli parādīsies tuvāko dienu laikā,» apstiprināja Sistroms. «Mēs esam apņēmušies darīt visu iespējamo, lai «Instagram» būtu brīvs no viltus vai surogātpasta kontiem, kas tik bieži sastopami internetā... mēs regulāri «Instagram» deaktivizējam surogātpasta kontus, lai uzlabotu lietotāju pieredzi. Kā daļa no šīs apņemšanās būs šo kontu izdzēšana uz visiem laikiem.»

Sociālā vietne «Facebook» 2012.gadā nopirka «Instagram» par aptuveni vienu miljardu ASV dolāru (803 miljoniem eiro).

«Instagram» galvenais mērķis ir dalīties ar fotoattēliem, kurus var uzlabot, izmantojot dažādus attēlu filtrus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu