Neatkarīgās biznesa konsultāciju sabiedrības pētījumā par banku elektroniskajiem pakalpojumiem Swedbank internetbanka saglabājusi līderpozīcijas un atzīta par labāko internetbanku gan Latvijā 19 banku konkurencē, gan Baltijā 39 banku konkurencē.
"Metasite Business Solutions" jau sesto gadu pēc kārtas pēc vairāk nekā 500 dažādiem kritērijiem veic Baltijas valstu banku sniegto elektronisko pakalpojumu izpēti un novērtēšanu. Izvērtējot Latvijas, Lietuvas un Igaunijas banku internetbankas pēc to ērtības, funkcionalitātes un klientu servisa atsaucības, Swedbank internetbanka saņēmusi augstāko vērtējumu.
"Svarīgi ir, sekojot līdzi tehnoloģiju attīstībai, klientiem piedāvāt arvien jaunus – vēl ērtākus un labākus - pakalpojumus, turklāt to izdarīt pirmajiem. Un, protams, ne mazāk svarīgi par jaunu pakalpojumu ieviešanu ir palīdzēt un atbalstīt savus klientus to apgūšanā un izmantošanā. Inovācijas un uz klientiem orientēts serviss ir Swedbank veiksmes pamatā," atzīmē Swedbank Elektronisko norēķinu daļas vadītāja Ērika Pennere-Pučko.
Atzīts, ka Swedbank piedāvā saviem klientiem visplašāko e-pakalpojumu daudzveidību un labāko funkcionalitāti. Swedbank internetbanka piedāvā gan pieteikties un slēgt līgumus par bankas pakalpojumiem, gan arī Swedbank internetbankas autentifikācijas iespējas un lielā klientu bāze nodrošina vairāk nekā divsimt uzņēmumu pakalpojumu izmantošanu, un to skaits pastāvīgi pieaug. Swedbank internetbanka nodrošina arī paaugstinātu drošības servisu.
Pētījuma veicēji īpaši izdalīja un vērtēja banku sniegtos pakalpojumus gan attiecībā uz esošajiem klientiem, gan to, kā elektronisko pakalpojumu jomā tiek piesaistīti jauni klienti. Swedbank augstāko novērtējumu saņēma gan esošo, gan jauno klientu iesaistīšanā. Pateicoties elektroniskās vides attīstībai, servisam, pakalpojumiem un mērķtiecīgai klientu izglītošanai, Latvijā elektronisko norēķinu īpatsvars Swedbank jau šobrīd ir tuvs maksimāli iespējamajam – 96,36%.
Pēc 10 kritērijiem tika vērtēti arī banku piedāvātais pakalpojumu klāsts, kurus klients izmanto, lietojot mobilo telefonu. Swedbank ieguva augstāko novērtējumu pārējo banku vidū, turklāt Swebank piedāvātais pakalpojumu klāsts, izmantojot mobilo telefonu, visatzinīgāk tika novērtēts tieši Latvijā.