Kad radās spārnotā ideja brīvdienas pavadīt Krievijas metropolē, kas asarām netic, - Maskavā, nebija divu domu, kā turp doties, jo, manuprāt, nav nekā romantiskāka par nakts braucienu vilcienā! Atzīšos, ka šis bija arī viens no maniem mazās meitenes lielajiem sapņiem – pavadīt nakti vilcienā un apēst lielu porciju saldējuma ar šokolādi un riekstiem restorānā, kuram aiz loga mainās bildītes. Un te nu es esmu, pēc ražīgas darba dienas redakcijā, stāvu uz tā paša perona, kur reiz fotogrāfu ielenkumā no vilciena izkāpa Krievijas superzvaigznes, un gaidu savu vilcienu jeb brīvdienu māju uz riteņiem.
Jaunās kupejas: modernas un daudzfunkcionālas
Tā kā nevēlējos dalīt savu brauciena laiku ar citiem pasažieriem, izvēlējos braukt divvietīgā kupejā. Ja būtu draugu bariņš vai ceļotu ar ģimeni, noteikti izvēlētos četrvietīgo - kopā braukt ir ne vien jautrāk, bet arī grupiņai ērtāk. Pirmais iespaids – kupeja ir tīra, tajā ir daudz gaismas, liels logs ar ērti nolaižamu žalūziju, un pie durvīm pieliktais spogulis rada vizuāli plašas telpas iespaidu. Dīvāniņi ir ne vien ilgai sēdēšanai piemēroti, bet arī ātri
transformējami par ērtām gultām, un to var izdarīt pavisam vienkārši pat dāma, kurai ir gari nagi.
Kā apgalvo vilciena priekšnieks, sēdekļi ir aprīkoti tā, lai ir ērtāk sēdēt, ceļojums nav nogurdinošs un gultas ražotas Krievijā pēc jaunākajām tehnoloģijām. Blakus dīvāniņam/gultai atrodas arī zvana poga, ar ko izsaukt pavadoni, un arī gaismeklis lasīšanai.
Svarīgi, ka šajos vagonos ir slēdzamas durvis, jā, gluži kā viesnīcu numuriņi. Ar izsniegto čipkarti tu vari gan atslēgt, gan aizslēgt savu kupeju un, ja gadās netīšām to nozaudēt, tad pie pavadoņa vari saņemt jaunu. Kā mums pastāstīja vilciena priekšnieks – varu neuztraukties par to, ka veco kartīti var atrast kāds svešinieks, jo durvis atpazīs tikai jauno man izsniegto čipkarti.