Pk, 12.08.2022.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Spēcīgākajai E klasei vairs nebūs klasiskās piedziņas

TVNET
Spēcīgākajai E klasei vairs nebūs klasiskās piedziņas
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Mercedes-Benz

Spēcīgākā jaunās paaudzes Mercedes-Benz E klase vairs nebūs pieejama ar klasisko piedziņu. Proti, turpmāk šis modelis neatkarīgi no noieta tirgus tiks piedāvāts tikai pilnpiedziņas versijā, atsaucoties uz Mercedes-AMG vadītāja Tobiasa Mērsa teikto, vēsta britu Autocar.

«Nepārdzīvojiet, auto aizvien varēs izslīdēt, būs driftējams un spēs izpildīt citas muļķības, kas mums tik ļoti patīk,» sacījis Mērss.

Papildus tam

Mercedes-AMG E 63 būs pirmais vācu zīmola izstrādājums, kurš saņems jauno deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Jaunā transmisija strādās pārī ar pazīstamo, citos AMG modeļos sastopamo 4 litru V8 biturbo motoru, kura jaudas skaitlis nav zināms. Pēc Autocar informācijas motors varētu attīstīt ap 600 zirgspēkiem.

Kad spēcīgākā E klase tiks prezentēta, nav zināms, taču, tā kā standarta versija jau ir atklāta un AMG modeļa izstrāde acīmredzami ir tuvu noslēgumam (Skandināvijas arktiskajos reģionos manīto prototipu maskējums ir visai pieticīgs), prezentācijai vajadzētu notikt tuvāko mēnešu laikā. Autocar lēš, ka pārdošanā E 63 nonāks vēl pirmā pusgada laikā, raksta Motor.ru.

Standarta E klase pasaules pirmizrādi piedzīvoja vien pirms nedēļas Detroitā. Auto ir konstruēts uz jaunas moduļveida platformas MRA, ko Mercedes-Benz izmanto arī jaunākās paaudzes C klases ražošanā.

Jau ziņojām, ka

sākotnēji jaunā E klase tiks piedāvāta tikai ar diviem motoriem

- 184 zirgspēku benzīnnieku un 195 ZS dīzeli. Laika gaitā motoru palete tiks ievērojami paplašināta un ietver dažādus dīzeļdzinējus un benzīna motorus, kā arī hibrīdmodeli, kura sistēmas jauda ir 286 ZS, bet patēriņš tikai 2,1 litrs uz 100 km.

Tēmas
Nepalaid garām!
Uz augšu