«Triatel»: Līdz ar viesabonēšanas atcelšanu apdraudēts līdzšinējais biznesa modelis

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Līdz ar viesabonēšanas tarifu atcelšanu līdzšinējā biznesa modeļa pastāvēšana ir apdraudēta un aktuāls kļūst jautājums, kas jau nākamā gada laikā notiks ar iekšzemes tarifiem, sacīja telekomunikāciju operatora «Triatel» valdes priekšsēdētājs Viktors Topors.

Kā stāstīja Topors, 2015.gads telekomunikāciju nozarē ir bijis būtiskiem notikumiem bagāts un pieņemti vairāki starptautiski lēmumi, kuri jau tuvākajos gados var būtiski ietekmēt ikvienu telekomunikāciju lietotāju Latvijā. «Par ļoti būtisku 2015.gada notikumu Latvijas iedzīvotājiem - īpaši nākotnes perspektīvā - ir kļuvis Eiropas Parlamenta lēmums par mobilo sakaru viesabonēšanas tarifu atcelšanu, jo īpaši, ja šo lēmumu skatās kompleksi ar citu Eiropas Savienības (ES) lēmumu par vienotā digitālā tirgus izveidi.»

«Par viesabonēšanas tarifu atcelšanu priecājas daudzi, uzsverot, ka turpmāk, atrodoties ārzemēs, būs iespējams runāt par tādu pašu tarifu kā mājās. Teju kā pašsaprotams tiek pieņemts, ka Latvijā pašreiz esošie zemie tarifi paliks nemainīgi un turpmāk lētas būs ne tikai iekšzemes sarunas, bet arī tālsarunas viesabonēšanas režīmā,» sacīja Topors. «Protams, tā kā Latvijā ir vieni no labākajiem un lētākajiem sakariem, patērētāju izpratne par situāciju un vēlme pēc tās attīstības virzienā «vēl lētāk un vēl labāk» ir saprotama.»

«Taču, tā kā līdz ar viesabonēšanas tarifu atcelšanu līdzšinējā biznesa modeļa pastāvēšana ir apdraudēta, aktuāls kļūs jautājums, kas jau nākamā gada laikā notiks ar iekšzemes tarifiem?» jautā Topors. «Vai lielie operatori tos arī turpmāk joprojām spēs nodrošināt tikpat zemus?»

Viņš norāda, ka Latvijas telekomunikāciju nozares «lielais trijnieks» strādā sīvas konkurences apstākļos un iekšzemes tarifu kāpums nebūs patērētājiem viegli izskaidrojams stāsts.

«Tajā pašā laikā jāņem vērā, ka vienotā digitālā tirgus izveide jau tuvākā nākotnē sola atvieglot ne tikai Latvijas uzņēmēju iziešanu ārējos tirgos, bet ļaus arī ārvalstu uzņēmējiem vieglāk ienākt Latvijā,» piebilda Topors. «Tas nozīmē, ka konkurences cīņa par patērētāju Latvijā tikai pieaugs, kas gan, no patērētāja viedokļa raugoties, vērtējams pozitīvi.»

Bezvadu interneta pakalpojumu sniedzēja «Triatel» zīmols pieder AS «Telekom Baltija», kas pērn apgrozījusi 4,06 miljonus eiro, bet strādājusi ar 540 207 eiro zaudējumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu