«Bite» nākamgad ieguldīs € 350 000 septiņu jauna koncepta salonu izveidē

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mārtiņš Plūme / LETA

Telekomunikāciju operators «Bite» nākamgad ieguldīs 350 000 eiro septiņu jauna koncepta salonu izveidē, kas sekos jau šogad pārveidotajiem deviņiem saloniem, sacīja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Kristīne Tjarve.

«Kopumā šogad esam atvēruši jau deviņus jauna koncepta salonus un nākamajā gadā plānojam atvērt vēl vismaz septiņus,» sacīja Tjarve. «Katra salona pārveide izmaksā aptuveni 50 000 eiro, kuri tiek ieguldīti, lai sasniegtu trīs galvenos mērķus - padarīt salonu modernu un viegli transformējamu, nodrošināt teju visas salonā atrodamās ierīces pieejamas ikvienam apmeklētājam, kā arī radīt patīkamu, ērtu un funkcionālu darba vidi mūsu konsultantiem.»

Salonu koncepts veidots, sadarbojoties ar dizaineru Raimondu Šiferi. «Viņam ir vērā ņemama pieredze dažādu komercplatību dizaina veidošanā, un ar viņu bija viegli sastrādāties - viņš pieņēma arī trakākās no mūsu idejām un piekrita tās realizēt,» turpināja Tjarve. «Mūsuprāt, moderns, digitāls salons ir nepieciešamība telekomunikāciju nozarē.»

«Bites» šī gada pirmo deviņu mēnešu apgrozījums sasniedzis 48,5 miljonus eiro, kas ir par četriem miljoniem vairāk nekā iepriekšējā gada pirmajos deviņos mēnešos, kad uzņēmums apgrozīja 44,5 miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma pirmo deviņu mēnešu bruto peļņa bija 11 miljoni eiro, kas ir par 1,9 miljoniem vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, kad uzņēmuma bruto peļņa bija 9,1 miljons eiro.

SIA «Bite Latvija» pilnībā pieder Lietuvas kompānijai «Bite Lietuva UAB» un pagājušo gadu noslēgusi ar 59,6 miljonu eiro apgrozījumu un 4,57 miljonu eiro peļņu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu