Piecas uzjautrinošas autoražotāju reklāmas

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no video

Produktu var pārdot, ja tas tiek reklamēts un patērētājs zina, ka tāds eksistē. Vēl labāk to var pārdot, ja reklāma ir pārdomāta un atmiņā paliekoša, kā, piemēram, šie pieci rullīši, ko noskatīties atslodzes nolūkā darba dienas karstumā.

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

Honda - Power of Dreams

Lai parādītu, ka Honda neražo tikai motociklus, tikai mašīnas vai tikai motorlaivu motorus, ir tapusi šāda visai gaumīga reklāma, kurā japāņu kompānija parāda savus galveno darbības virzienus.

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

Fiat Palio

Reklāma nav pirmā svaiguma, taču mūžīgi aktuālo autovadītāju un riteņbraucēju konfliktu kontekstā tā aizvien ir aktuāla.

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

Hyundai Veloster

Mazliet biedējošs, taču tai pašā laikā uzjautrinošs un pārdomāts reklāmas klips, kurā nāve paliek ar garu degunu tikai tāpēc, ka Hyundai Veloster ir neparasta durvju skaita koncepcija.

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

Mercedes-Benz E klase

Mercedes-Benz E klases pārākuma izcelšanai reklāmas autori izvēlējušies saukli «Daile bez smadzenēm ir nekas» un to uzskatāmi ataino ar blondīni, kura bibliotēkā uzstājīgi cenšas pasūtīt frī kartupeļus, hamburgeru un piena kokteili.

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

Peugeot 206

Savulaik, kad Peugeot izlaida modeli 206, no veikaliem tas pazuda kā svaigi ceptas maizītes mazinieka bodē. Auto tik tiešām bija iekārojams, tik iekārojams, ka modeļa reklāmā tās varonis dara visu, lai no sava visnotaļ vecā indiešu ražojuma auto ar primitīvākajiem instrumentiem un metodēm izlocītu sev 206.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu