Produktu var pārdot, ja tas tiek reklamēts un patērētājs zina, ka tāds eksistē. Vēl labāk to var pārdot, ja reklāma ir pārdomāta un atmiņā paliekoša, kā, piemēram, šie pieci rullīši, ko noskatīties atslodzes nolūkā darba dienas karstumā.
Piecas uzjautrinošas autoražotāju reklāmas
Honda - Power of Dreams
Lai parādītu, ka Honda neražo tikai motociklus, tikai mašīnas vai tikai motorlaivu motorus, ir tapusi šāda visai gaumīga reklāma, kurā japāņu kompānija parāda savus galveno darbības virzienus.
Fiat Palio
Reklāma nav pirmā svaiguma, taču mūžīgi aktuālo autovadītāju un riteņbraucēju konfliktu kontekstā tā aizvien ir aktuāla.
Hyundai Veloster
Mazliet biedējošs, taču tai pašā laikā uzjautrinošs un pārdomāts reklāmas klips, kurā nāve paliek ar garu degunu tikai tāpēc, ka Hyundai Veloster ir neparasta durvju skaita koncepcija.
Mercedes-Benz E klase
Mercedes-Benz E klases pārākuma izcelšanai reklāmas autori izvēlējušies saukli «Daile bez smadzenēm ir nekas» un to uzskatāmi ataino ar blondīni, kura bibliotēkā uzstājīgi cenšas pasūtīt frī kartupeļus, hamburgeru un piena kokteili.
Peugeot 206
Savulaik, kad Peugeot izlaida modeli 206, no veikaliem tas pazuda kā svaigi ceptas maizītes mazinieka bodē. Auto tik tiešām bija iekārojams, tik iekārojams, ka modeļa reklāmā tās varonis dara visu, lai no sava visnotaļ vecā indiešu ražojuma auto ar primitīvākajiem instrumentiem un metodēm izlocītu sev 206.