Volvo virza prettraumu līdzekli Lifepaint

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Labākais veids, kā izdzīvot satiksmes negadījumā, ir tajā nemaz neiekļūt. Ar šādu saukli pie satiksmes dalībniekiem vērsusies Volvo Cars Lielbritānijas nodaļa, kas Apvienotajā Karalistē īpašā kampaņā virza «dzīvības krāsu» - izsmidzināmu aerosolu ar ļoti labām gaismas atstarošanas īpašībām.

Volvo Lifepaint būtībā ir Zviedrijā izstrādāts, bet Savienotajās Valstīs ražots produkts Albedo 100, ko Volvo izmanto savā kampaņā, lai atgādinātu, cik svarīgi ir būt redzamam diennakts tumšajā laikā un ka daudzi par to joprojām aizmirst.

Statistika liecina, ka Lielbritānijā ik gadus 19 tūkstoši velosipēdistu ir iesaistīti satiksmes negadījumos. Latvijā šis skaitlis ir krietni mazāks, taču tāpat liels, proti, pēc Ceļu satiksmes drošības direkcijas datiem 2014.gadā satiksmes negadījumos bojā gājis 71 gājējs un 16 velobraucēji, bet traumas guvuši 943 gājēji un 511 velobraucēji. Droši var teikt, ka daļa no viņiem nebūtu nonākuši nelaimē, ja vien būtu apgādājušies ar kādu lampiņu vai atstarotāju, par augsti tehnoloģiskām palīgvielām vai palīgierīcēm nemaz nerunājot.

Jāpiezīmē, ka Lifepaint ir tikai daļa no Volvo ambiciozā plāna panākt, lai pēc 2020.gada neviens jaunais Volvo nekļūtu par cilvēka bojāejas vai smagu traumu cēloni.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu