Tagad arī Latvijā – Mitsubishi Outlander PHEV (2)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Tikai martā Skandi Motors autosalonā ir iespējams iepazīties ar jauno Mitsubishi Outlander PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) – no rozetes uzlādējamu hibrīdauto.

Mitsubishi Outlander PHEV radītāji piedāvā drošību apvienojumā ar tehnoloģiju inovācijām un degvielas ekonomiju. Turklāt tā ir tepat sasniedzama, jo Skandi Motors piedāvā interesentiem pieteikties testa braucieniem.

Mitsubishi Outlander PHEV ir apgādāts ar pilnpiedziņas sistēmu un būs labs auto izbraucieniem ģimenes ikdienas gaitās. Tas ir apvidus auto ar ādas sēdekļiem, multimediju sistēmu ar skārienjutīgu ekrānu un navigāciju, kruīza kontroli, premium skaņas sistēmu. Piedevām tas ir arī videi draudzīgs.

Foto: Publicitātes foto

Outlander PHEV ir uzstādīts divu litru četrcilindru benzīna motors un divi 60 kilovatu elektromotori (pa vienam pie katras ass), un automobilim ir trīs braukšanas režīmi.

Elektriskajā jeb Pure EV režīmā tiek izmantoti tikai elektromotori, kas apvidniekam nodrošina elektrisku pilnpiedziņu. Auto spēj sasniegt maksimāli 120 km/h un tā nobraukt attālumu, kas optimālos apstākļos nepārsniedz 52 km.

Sērijas hibrīda jeb Series Hybrid režīmā aizvien galvenais dzinējspēks ir elektromotori. Tiesa, kad nepieciešams straujš paātrinājums vai jāsteidzas ar vairāk nekā 120 kilometriem stundā, Outlander PHEV elektronikas vadības bloks pieslēdz arī iekšdedzes dzinēju, kurš šajā brīdī kalpo kā ģenerators un lādē baterijas. Līdzko Outlander PHEV braukšanas ātrums atkal sarūk zem 120 km/h, bet bateriju uzlādes līmenis pakāpjas virs 30%, benzīna motors tiek izslēgts un auto turpina slīdēt pa šoseju bez kaitīgajiem izmešiem.

Foto: Publicitātes foto

Paralēlā hibrīda (Parallel Hybrid) režīmā elektromotori asistē iekšdedzes dzinējam, kas sajūgts ar priekšējo asi, sniedzot papildu griezes momentu un palīdzot taupīt degvielu. Līdzko elektronika braukšanu paralēlā hibrīda režīmā uzskatīs par nevajadzīgu, auto automātiski pārslēgsies un ceļu turpinās Series Hybrid vai pat Pure EV režīmā.

Jāatzīmē, ka tāpat kā citus Plug-in hibrīdautomobļus, arī Outlander PHEV iespējams lādēt no rozetes. Šajā gadījumā automobiļa grīdā iebūvētās baterijas iespējams uzpildīt 4 stundās. Ja izmanto ātrās lādēšanas iekārtu, līdz 80% robežai baterijas var uzlādēt 30 minūtēs. Ja tas izdarīts, auto oficiāli sasniedz kombinēto patēriņu 1,9 l/100 km apmērā. CO2 izmeši šajā gadījumā atbilst 44 g/km.

Hibrīda Outlander PHEV ražotāji ir padomājuši arī par inovatīvu mobilo aplikāciju, kura nāk komplektā ar auto un sniegs informāciju par atlikušo auto akumulatora līmeni un uzlādes laiku. Kā atzīmē Skandi Motors, aplikācijā cita starpā būs iespējams arī apskatīt tuvākās ātrās uzlādes stacijas, kuru skaits Eiropā ir jau 914. 160 no tām atrodas Igaunijā.

Līdz šim Mitsubishi Outlander PHEV vislielāko atzinību ir guvis Nīderlandē, kur to iegādājušies jau vairāk nekā 8000 autobraucēju. Hibrīdauto ir pieejams arī Zviedrijā, Norvēģijā un Šveicē – testa braucienos pie tā stūres sēdušies jau 12 000 interesentu.

Mitsubishi Outlander PHEV maksās, sākot ar 35 000 eiro, ieskaitot PVN.

Foto: Publicitātes foto
Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu