Nākamajam EVO būšot mazlitrāžas dīzeļdzinējs (17)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mitsubishi

Nākamās paaudzes Lancer Evolution būs atsevišķs modelis, un kompānijas inženieri tam paredzējuši uzstādīt hibrīddzinēju, kura viena no komponentēm būs 1,1 litra dīzeļdzinējs.

Mitsubishi Lancer EVO X bija pēdējais klasiskais japāņu ražotāja ikdienas rallija auto. EVO XI tam nesekos. Tā vietā Mitsubishi inženieri izvēlēsies pavisam citu ceļu un nākamo lieljaudas modeli gatavos no nulles un pēc pavisam citiem principiem.

Tam paredzēta cita tehnoloģiskā platforma (nākamās paaudzes standarta Lancer tiks konstruēts uz Renault Megane tehnoloģiskās platformas), bet tradicionālā iekšdedzes turbodzinēja vietā nākamās paaudzes EVO iegūs progresīvu hibrīddzinēju, vēsta amerikāņu Motor Trend, atsaucoties uz saviem informācijas avotiem.

Mitsubishi Lancer EVO X
Mitsubishi Lancer EVO X Foto: Mitsubishi

Mitsubishi Motors inženieri plānojot Lancer Evolution mantinieku apgādāt ar neliela darba tilpuma dīzeļdzinēju un pāris elektromotoriem.

Kāds tieši būs spēka agregāts, pagaidām minēt nav vērts. Var atzīmēt vienīgi to, ka Tokijas auto šovam, kas norisinājās novembra beigās, Mitsubishi bija sagatavojis veselus trīs konceptauto. Viens no tiem, XR-PHEV, bija apgādāts ar hibrīdsistēmu, kurā iekšdedzes dzinēja funkcijas uzticētas 1,1 litra trīs cilindru turbodzinējam ar 135 zirgspēkiem. Mitsubishi inženieri norāda, ka motoram ir resursi, lai jaudu paaugstinātu, bet dīvainā kārtā nevienā preses relīzē vai konceptmašīnas aprakstā nav minēts, kāda veida degvielu šis motors lieto - benzīnu vai dīzeli.

Lai vai kā, uzstādot elektromotorus pie priekšējās un aizmugurējās ass un akumulatoru bloku iebūvējot zem aizmugurējā sēdekļa, tiks iegūta ne tikai labi strādājoša pilnpiedziņas sistēma S-AWC (Super All Wheel Control) un attiecīgi vadāmība, vadītāja spēja kontrolēt spēkratu, bet arī ideāls izsvarojums starp asīm attiecībā 50:50.

Komentāri (17)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu