HTC reklāmas seja būs Roberts Daunijs jaunākais

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Grūtībās nonākušais Taivānas viedtālruņu ražotājs «HTC» ir noslēgusi reklāmas līgumu ar Holivudas aktieri un «Dzelzs vīra» filmu franšīzes galvenā varoņa atveidotāju Robertu Dauniju junioru.

Tiek vēstīts, ka «HTC» aktierim samaksājusi vairāk nekā piecus miljonus latu vērtu honorāru.

Kompānija apstiprināja, ka pasaules tirgū reklāma ar Roberta Daunija juniora piedalīšanos nonāks ceturtdien.

Videoapmaiņas vietnēs ievietotajā reklāmas fragmentā redzams vīrietis uzvalkā, kas, kā domājams, ir «Dzelzs vīra» aktieris, izkāpj no armijas stila helikoptera ar koferi rokās, tad sasveicinās ar citu uzvalkā tērptu vīrieti, kas rokās nes telefonu. Videoklips beidzas ar «HTC» logo un saukli «Here's To Change» («Šeit ir pārmaiņas»).

«HTC» mārketinga vadītājs Bens Ho žurnālistiem stāstīja, ka kampaņa iezīmē pārmaiņas kompānijas mārketinga stratēģijā

- līdzšinējās atsevišķu produktu reklamēšanas vietā kompānija turpmāk pievērsīsies zīmola vārda izplatīšanai pasaulē.

«HTC» seko Taivānas datoru ražotāja «Acer» piemēram, kas pērn noslēdza mārketinga kampaņas līgumu ar «Transformeri» filmu franšīzes zvaigzni Meganu Foksu. Gan «HTC», gan «Acer» sākotnēji bija citu zīmolu pasūtījumu izgatavotāji pirms sāka ražot preces ar savu zīmolu.

«HTC» tīrā peļņa aprīlī-jūnijā bija vien 1,25 miljardi Taivānas dolāru (22 miljoni latu) pretstatā 7,4 miljardiem Taivānas dolāru (130,4 miljoniem latu) pirms gada. Kompānijas ieņēmumi šajā posmā samazinājās par 22% un aprīlī-jūnijā bija 70,7 miljardi Taivānas dolāru (1,2 miljardi latu).

Kompānijas prognozes liecina, ka šā gada trešajā ceturksnī tās apgrozījums samazināsies līdz 50-60 miljardiem Taivānas dolāru (880 miljoniem - vienam miljardam latu), kā arī tiek pieļauts, ka kompānija jūlijā-septembrī strādās ar zaudējumiem.

Saskaņā ar pētījumu kompānijas IDC datiem

«HTC» 2012.gadā kontrolēja 4,6% no pasaules viedtālruņu tirgus,

kas bija krietni mazāk, nekā 8,8% gadu iepriekš. Dienvidkorejas ražotājam «Samsung» pieder 30,3% pasaules viedtālruņu tirgus, bet ASV kompānija «Apple» kontrolē 19,1%.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu