Stantraidinga pamati ar Jāni Rozīti (14)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

Pēc dragreisa dueļa, kurā Biķernieku trases starta-finiša taisnē sacentās gandrīz 900 zirgspēkus spēcīgs Mitsubishi Lancer un šosejas motocikls, pie TV raidījuma Tavs Auto veidotājiem kāds skatītājs vērsās ar jautājumu, kas būtu jādara, ja gribētu iemācīties ar moci braukt tikpat viegli un veikli kā triku meistars, Stuntfighter braucējs Jānis Rozītis.

Kā norāda mototriku speciālists, ja patiešām ir vēlme nodarboties ar stantraidingu, galvenais ir sākt pamazām, ar mazu, vieglu moci, kam 125 vai 250 kubikcentimetru motors. Kāpinot prasmju līmeni, jau var raudzīties uz motocikliem ar lielāku dzinēja tilpumu.

Stantraidinga moci ir nepieciešams pārbūvēt, taču šos darbus lielā mērā var veikt patstāvīgi, ja ir nepieciešamie instrumenti. Rozītis atklāj, ka viņa motociklam pamatā ir tikai nomainīts aizmugurējais zobrats (uzlikts lielāks), lai uz aizmugurējā riteņa var braukt ar mazāku ātrumu, uzstādītas aizsargdugas, kas pasargā motoru un dekoratīvās plastmasas, un pie stūres roktura, kur atrodas sajūga svira, piemontēta papildu rokas bremze aizmugurējam ritenim.

Ar to tad Rozīša gadījumā arī pietiek, lai izpildītu visus meistara repertuārā esošos trikus.

Komentāri (14)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu