Uzņēmumi nenāk klajā ar atklājumiem un nepieņem lēmumus. Uzņēmumi neslēdz darījumus, neievieš jaunus produktus un nepaaugstina efektivitāti.
To dara cilvēki.
Uzņēmumi gūst panākumus, ja tie pamudina savus darbiniekus rūpēties par uzņēmējdarbības izaugsmi.
Stratēģija, organizācija, motivācija un vadība ir elementi, kas ved uz panākumiem uzņēmējdarbībā. Taču, lai redzētu rezultātus, jums arī jādod cilvēkiem pareizie palīglīdzekļi, informācija un iespējas, jo panākumus galu galā veido jūsu darbinieki. Mēs saucam veiksmīgu uzņēmumu par “cilvēkiem gatavu biznesu”.
Liela nozīme cilvēkiem gatavā biznesā ir programmlīdzekļiem. Prorammatūra arvien lielākā mērā kļūst par veidu, kurā mēs iegūstam informāciju, kas mūsdienās ir uzņēmuma enerģijas avots. Programmatūra ļauj cilvēkiem pārvērst datus par atklājumiem, pārveidot idejas par rīcību un padarīt pārmaiņas par iespējām.
Biznesa panākumu, biznesa rezultāti
Uzņēmējdarbības panākumi ir daudz pētīti. Cilvēki iet skolā, lai atklātu to noslēpumus. Konsultanti piedāvā palīdzību tos gūt arī citiem, taču sarunas par "biznesa panākumiem” Šajā līmenī var būt sausas un akadēmiskas.
Aktīvajiem uzņēmumiem tomēr ir jāgūst panākumi – pārūpējas par ieņēmumu pieaugumu un peļņu, jāapmierina klientu un īpašnieku vēlmes, kā arī veiksmīgi jātiek galā ar nemitīgajiem pārmaiņu vējiem. Katram uzņēmumam un katram darbiniekam detaļas var atšķirties, bet stimuli, kas nodrošina biznesa panākumus, paliek tie paši:
uzticības pilnu un ienesīgu attiecību veidošana ar klientiem,
jaunu produktu vai pakalpojumu ieviešana un attīstīšana,
biznesa vadīšana maksimāli efektīvā veidā,
vērtīgu sakaru veidošana ar partneriem un piegādātājiem.
Uzsvari var atšķirties, bet ikvienam uzņēmumam ir jākoncentrējas uz šiem panākumu stimuliem. Vienalga - noslēdzot pārdošanas darījumu, veidojot nākamā lieliskā produkta dizainu vai atklājot veidu, kā izskaust neefektivitāti no piegādātāju puses, panākumi kompānijā ir atkarīgi no cilvēkiem.
Biznesā pilnīga uzvara vai totāla sakāve reti rodas no viena lēmuma. Drīzāk veiksme vai neveiksme rezultējas no neskaitāmiem dažādu cilvēku lēmumiem un rīcības.
Vai uzņēmuma sistēmas, līdzekļi un kultūra dod iespēju cilvēkiem pieņemt labākus lēmumus? Vai uzņēmums nodrošina tā cilvēkiem pareizo informāciju, lai viņi varētu iepriecināt klientus, radīt jaunus produktus vai strādāt ar biznesa partneriem, neatkarīgi no tā, vai viņi sēž pie galda vai runā pa telefonu tūkstošiem kilometru attālumā? Vai biznesa kultūra palīdz noārdīt robežas, lai cilvēki vieglāk sastrādātos viens ar otru? Ar partneriem? Ar klientiem? Vai pastāv pareizās prioritātes, organizācija, motivācija un vadība, lai nodrošinātu panākumus? Vai tehnoloģija, kas tiek izmantota jūsu biznesā, spēj pielāgoties izmaiņām, lai tas nebūtu jādara jūsu cilvēkiem?
Īsumā – vai jūsu uzņēmums ir gatavs cilvēkiem?