"Auto ziņas" testē jauno Meriva

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Mazo minivenu segmentu Opel radīja 2003. gadā, un pats arī kļuva par tā nemainīgu līderi.

Līdz šim brīdim pārdotas vairāk nekā miljons Opel Meriva. Toreiz Opel faktiski nebija konkurentu, tagad tādu ir vairāk, tāpēc jaunajai Merivai bija jābūt ne tikai inovatīvai, bet arī lielākai. Arī otrādi veramās durvis nav vis māžošanās, bet reāli ērta lieta. Bērnu sēdeklīšus gan testos nelika sprādzēt, taču mums tik un tā patika. Grūtības, ar kādām Opel inženieri saskārās, mēģinot iztaisīt no Merivas rolsroisu, ir atsevišķa stāsta vērtas – šis temats tiks apskatīts citā Auto ziņu raidījumā.

Meriva iekšpusē daudz kas ņemts no Astra un Insignia modeļiem, taču viduskonsole ar sablīvētajām podziņu rindām vislabāk iederas tieši šeit. Cauri visam salonam iet FlexRail sliedes. Merivas sēdekļi savukārt izpelnījušies muguras dakteru uzslavu, ko apliecina īpašs sertifikāts.

Pirmajai Merivai bija dažas problēmas ar redzamību, ko jaunajā Opel centies novērst, tiesa gan, tas izdevies tikai daļēji. Tomēr no aizmugures Opel Meriva izskatās ne sliktāk par Mercedes B klasi.

Jaunās Meriva dzinēju paletē ir izteikta vienveidība, vismaz ja runa ir par darba tilpumiem. Automobili vairs nekomplektē nedz ar 1,8 un pat ne ar 1,6 litru motoriem – Merivai paredzēti tikai 1,4 litru motori dažādās jaudas pakāpēs.

Lai uzzinātu vairāk par mazo minivenu un tā motoru opcijām, skaties VIDEO.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu