Dažādi vērtējumi, viens lepns Audi (28)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Četri velkošie riteņi, 8 cilindri, 5 metru garums un kāds kilograms Latvijas putekļu - tāds ir jaunais Audi A8, kura prezentācija notika Dikļu pilī. Noskaidrosim, ko par jauno limuzīnu domā tie, kam laimējās izbraukt pašiem pirmajiem.

Pārdošanā ir nonākusi Audi flagmaņa A8 jaunākā paaudze. Kaut arī auto salīdzinājumā ar priekšgājēju ir kļuvis krietni vien progresīvāks tehnoloģiskā jomā, tas aizvien ir piezemēts auto, kurš labi iztiek bez ārišķībām. Patiesībā jaunais Audi A8, līdzīgi kā 7. sērijas BMW, ir zīmēts tā, lai dabā izskatītos mazāks, nekā ir patiesībā, un tādā veidā veicinātu sportiskās elegances tēlu un vedinātu potenciālos pircējus domāt nevis par smagnējām, liela auto cienīgām gaitas īpašībām, bet gan par sportiskumu un dinamiku.

A8, kurš profilā atgādina vidējās klases A4, tirgū startē ar nopietniem spēka agregātiem. Tie ir 4,2 litru V8 benzīna un dīzeļdzinēji, turklāt abās versijās lielajiem sedaniem ir quattro pilnpiedziņa, bet dīzelim vēl klāt standartā nāk arī sporta aizmugurējais diferenciālis, ko benzīnniekam var pasūtīt par papildu samaksu. Laika gaitā būs pieejamas arī vienkāršākas A8 versijas, tostarp modelis ar 204 zirgspēku 3 litru V6 dīzeļdzinēju un priekšpiedziņu. 

Audi limuzīna interjerā līdzības ar iepriekšējo paaudzi ir pamanāmas uzreiz. Kaut arī klāt nākuši dažādi jauni tehnoloģiski risinājumi, piemēram, elektronisks ātrumpārslēgs un uzlabots MMI, ergonomika aizvien ir teicama un šis aizvien ir auto, kas domāts cilvēkam, kurš pats izvēlas sēdēt pie stūres.

Lai uzzinātu, ko par Audi A8 domā cilvēki, kam pirmajiem palaimējās pabraukt ar šo auto pa Latvijas ceļiem, skaties VIDEO.

Komentāri (28)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu