Finanšu piedāvājumus jauno elektrovilcienu iepirkumā iesnieguši visi četri pretendenti

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TASS/Scanpix

AS "Pasažieru vilciens" rīkotajā jauno elektrovilcienu iepirkuma procedūrā finanšu piedāvājumus iesnieguši visi četri pretendenti - Spānijas uzņēmums "Patentes Talgo S.L" ("Talgo"), Šveices kompānijas "Stadler" Polijas meitasuzņēmums "Stadler Polska Sp. z o.o." ("Stadler"), Spānijas kompānija "Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A." (CAF) un Čehijas uzņēmums "Škoda vagonka a.s.", informēja uzņēmumā "Pasažieru vilciens".

Piedāvājumu izvērtēšanai formāls termiņš nav noteikts, taču "Pasažieru vilciens" plāno iepirkuma procesu pabeigt šī gada 3.ceturksnī.

Piedāvājumu detaļas patlaban netiek publiskotas, to varēšot darīt pēc piedāvājumu izvērtēšanas.

Kā ziņots, finanšu piedāvājums ir iepirkuma procedūras pēdējais etaps, un pēc finanšu piedāvājumu izvērtēšanas tiks noskaidrots jauno elektrovilcienu piegādātājs. Tiesības piegādāt jaunos vilcienus būs pretendentam, kurš piedāvās ekonomiski izdevīgāko vilcienu cenu.

Vilcienu cena tiks vērtēta visā to paredzētajā ekspluatācijas laikā jeb 35 gados. "Pasažieru vilciena" valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis iepriekš norādīja, ka tiks ņemtas vērā ne tikai pašu vilcienu ražošanas un piegādes izmaksas, bet arī to ikdienas uzturēšanas, tehniskās apkopes, rezerves daļu, enerģijas patēriņa un citas izmaksas ilgtermiņā uz viena pasažiera sēdvietas vienību.

Iepirkumā paredzēts iegādāties 32 elektrovilcienus. Jauna ritošā sastāva iegāde nepieciešama, lai no 2021.gada sekmīgi iekļautos Autotransporta direkcijas izstrādātajā jaunajā sabiedriskā transporta sistēmā, kur vairs nav vietas vairāk nekā 50 gadu veciem vilcieniem ar komforta līmeni, kas atbilst pagājušā gadsimta 60.gadu izpratnei par pasažieru prasībām.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu