Skip to footer
Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

"Sony" vēlas Irākas kara saukli reģistrēt kā preču zīmi . (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Kompānija "Sony" vērsusies pie ASV Patentu un preču zīmju pārvaldes ar lūgumu reģistrēt kā preču zīmi vārdu savienojumu "shock and awe" ("šoks un bijība"), kas ļoti bieži izskanējis saistībā ar ASV spēku vadīto militāro operāciju Irākā.

Izteicienu "shock and awe" Japānas elektronikas gigants plāno izmantot savas jaunās iekārtai "PlayStation 2" domātās videospēles nosaukumā. Oficiāli "Sony" par šo plānu vēl nav paziņojusi, taču patentu pārvaldē iesniegtais pieteikums liecina par to, ka "Sony" vēlētos savās videospēlēs izmantot nule Irākā notikušā kara motīvus. Par pieteikumu, kas patentu pārvaldē iesniegts 21. martā, raksta Lielbritānijas izdevums "Media Guardian". Turklāt "Sony" nebūt nav vienīgā kompānija, kas paudusi vēlmi izmantot savos produktos vārdu savienojumu "shock and awe". Līdzīgu pieteikumu patentu pārvalde saņēmusi arī no vēl vairāk nekā desmit kompānijām, kas ražo bērnu rotaļlietas, apakšveļu, uguņošanas iekārtas, šampūnus, herbicīdus un sniedz konsultatīvus pakalpojumus. Vārdu savienojumu "shock and awe" 1996. gadā izgudrojis militārais stratēģis Harlans Almans. Ar šo terminu viņš apzīmēja masīva taktiskā spiediena izdarīšanu uz pretinieku, lai piespiestu viņu padoties minimālos karadarbības mērogos. Kā preču zīmi šo vārdu savienojumu neviens vēl nebija reģistrējis.

Komentāri (1)

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu