"Maserati" gatavojas dubļiem (14)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Tā, protams, ir tikai metafora, taču "Kubang" patiešām ir 4x4 "Maserati".

Patiesībā "Maserati" un pasūtītā dizaina autors Džudžaro ("Italdesign") paši nespēja īsti vienoties, kas īsti ir "Kubang", jo apzīmējums "GT Wagon" gan ir lakonisks un visaptverošs, taču skaidri nedefinē automobiļa konstrukciju. Tomēr galu galā pēc vienošanās ar "Ferrari" un "Maserati" bosu Luku di Montezemolo "Kubang" iznāca vairāk kā "sport - ulity", nevis lieljaudas minivens, kā bija domāts sākumā. Taču, papētot "Kubang" dizainu, tas bez piecām minūtēm līdzinās vienapjoma automobiļiem, tātad necik tālu no MPV idejas itāļi nav tikuši.

Potencilālā tirgus izteiksmē "Kubang" tiek likts blakus superekskluzīvajam "Porsche Cayenne". Automobilis būvēts uz jaunā "Maserati" sporta sedana "Quattroporte" šasijas un pēc ārējiem izmēriem ir teju 20 cm garāks par "Porsche" 4x4, toties zemāks, tāpēc izskatās demonstratīvi slaids. Būtībā "Kubang" ir rada dažnedažādajiem "krosover" tipa kombinētajiem automobiļiem, tikai nācis no pasaules trakāko zirsgpēku staļļiem. Mašīnā iebūvēts 4,2 l V8 motors ar 390 ZS jaudu, tāpēc "Kubang", par spīti saviem solīdajiem izmēriem, spēj attīstīt 100 km/h aptuveni 5,5 sekundēs.

Pilnpiedziņas transmisija kombinēta ar secīgās ātrumkārbas "Cambiocorsa" sešpakāpju versiju, ar visām ātrumu slēgšanas pogām uz stūres. Bez elitāri iekārtota salona "Kubang" atrasta vieta arī 600 litru lielam bagāžniekam, kuru, nolokot sēdekļus ("Maserati" tas skan diezgan jocīgi), var palielināt līdz 1500 litru tilpumam pēc VDA.

Komentāri (14)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu